Ok, dann die nächste Frage: Hast du das selber gemacht? Wenn ja, dann muss ich mal bei dir vorbei kommen
greetz
Ok, dann die nächste Frage: Hast du das selber gemacht? Wenn ja, dann muss ich mal bei dir vorbei kommen
greetz
Knonaueramt!! ich muss wissen ob es dein S ist
greetz
Sauber! die Sitze gefallen mir am besten.
greetz
ist das dein S?
ja ich will nicht lärm, ich will frisch luft aber so ein J's Intake ist ja geschlossen, da können sie nix sagen oder? Bei AEM würd ichs verstehen, da der Filtrer offensichtlich ist. Oder darf man grundsätzlich nix dran ändern?
Würden es die von der Rennleitung überhaupt merken, wenn ich jetzt zB die J's drinnen hätte, das da was ned OEM ist?
Merci
Wieso, haste schon erfahrung gemacht? Ja bei was bekommt man schon kein ärger?
Also der von Comptech ist denk ich mal am wenigsten auffällig. Das von J's ist auch edel.
Hmmm ich glaub ich bleib bei meinem Club Airpanel... Nee ich würde schon gern die Luftzufuhr bissel optimieren, das macht schon einiges aus. K&N macht nur lärm
greetz
Hoi zämä
Hat jemand von euch nen CAI von Comptech oder AEM V2?
Wenn ja, wo habt ihr sie her und und wie sind eure Erfahrungen damit? Die von AEM soll ja angeblich so ziemlich das Beste sein aber da kommt ja das problem mit dem Wasser. Der von Comptech is glaubich au ziemlich gut, nur Comptech gibt es ja anscheinend nicht mehr. Da wird es sicher schwierig sein, den CAI von Comptech zu bekommen...
Das Ansaugsystem von Mugen ist ziemlich edel aber das kann man einfach ned bezahlen. Und dann muss man ja noch die Haube bearbeiten...
grüessli
Pepe
ZitatOriginal von Street
und viele barracuda's![]()
Ich bin meine zum glück los...
Na wo sind den die Bilder?
ja scho, het au nüt degege wenn mini itreit wär...
er het aber d hks drunder und die isch einiges lüüter als d mugen
ja das war er
guck Kleines video von mir
boah eh *kotz*
ja solang dä kat no dinä häsch, chunsch na schnell durä
saludos
pepe
hey aber uuufpasse gäll! hehe
ok merci tee
@ street
ja da hesch du scho recht also zerst chunt mis baby in service und denn hani mal mit em zoa afangs april abgmacht aber wenn genau wüssemer nanig. vielicht bring en scho endi märz zu ihm.
greetz
hey lüüt
han na es paar frage. ich wird ja bald mis baby wieder in betrieb neh aber ich ha da na es paar bedänke. ich wott uf nummersicher gah, bevor ich losleggä.
wie gönd ihr vor wenn ihr eues baby us winterschlaf holät? ich nimm a, dass ihr nid eifach grad dä motor startät oder?
was machät ihr alles bevor ihr s baby zum läbä erweckät?
Ich wär eu mega dankbar, wenn ihr mir diä wichtigstä pünkt chäntät uuflistä.
bestä dank
pepe
ZitatOriginal von Street
absolut nid.. bi mir geits am 4. mai wieder los..nachem wk..
du arme, bi wellnä bisch?
ZitatOriginal von Street
guet de reservierni dä.. bodykit isch scho alles verpackt. fälge wärde no putzt und ou no biz ipackt.. dases bim transportiere nid no chratzer git
jo merci da findi flott vo dir
Also demfall 18.3
weg dir simer immer OT Street!
ZitatOriginal von Street
du chulo... wenn chunsch di mischt cho hole?
zitat:
jo guet de mache mer im märz amene sunntig würd mi no mälde wenns mir am beschte geit. gibe der so 2 oder 3 date..
i han no kei date vo dir übercho..