Alles klar, wieder etwas dazu gelernt danke Pat.
Beiträge von Chulo
-
-
aaaaaa hilfe, wo isch da de Unterschied? Potenza RE 050 A
255/35 R18 90Y BW, 1Z und Potenza RE 050 A
255/35 R18 94Y XL 1Z ?? was bedüted die abchürzige? also de grün isch efach bitz türer. Isch das s Gummimaterial? -
schwule hund nene nix 4 manne..i ha e wiblichi begleitig...Nei, nei street muesch gar nid uf dummi gedanke cho, Vergiss es!
-
hehe ok aber wer bringt d Fraue mit?
-
ihr OT freaks
-
-
-
MZ? was isch etz das wieder? chasch mer de link postä?
-
fahred ihr alli Bridgestone oder wie?
-
ah ok merci, demfall chömed nume d RE050A in frag.
-
die da sind sicher au guet, vorallem hends im Testurteil super abgschnittä,besser als Bridgestone und sind au na billiger.
-
-
Höi zämäää
Juhu es gaht nüme lang und die neu Saison staht vor de Tüüre
Ich bruchä neui Pnöö aber i weiss nid so recht was i mir sell zue tue. Bis jetzt bin ich immer Toyo gfahre und wott etz öppis neus probiere. Was chönd ihr mir so empfehle und känned ihr en gunstige Pneuhändler? Ha khört de Michelin seg na super, im trochäne und nassä.
greetz
pepe
-
hellu:D
Wer isch am Samstig vom AG mit em Moonrock S im Bolero z Winti gsi? Sicher de Marko, oder?
greetz
pepe
-
Hallo
Hab da grad ne Frage zum K&N Filter. Kann man den einfach mit Wasser abwaschen, trocknen une wieder einsetzen? Oder muss man den Filter speziel reinigen und nacher noch ölen?
greetz
pepe
-
huhu
Nuyoricas hier aus dem Forum fährt ein Tein Fahrwerk. Der kann sicher seine Erfahrungen hier Preis geben.
greetz
-
zum glück ha ich en 99er und s Gsetzt isch erst sit em Jahr 2000
-
He Tomcat, au vo mir alles gueti zu dim Gebi
greetz
-
nei nei, scho nid was du denksch, mis baby isch i de garage. die link hinder atriebswelle und s radlager isch futsch.
-
ja wenn ich en S2K het würi sofort cho