Beiträge von scardmor

    Hallo Sina,


    Gute Entscheidung den S im Herbst/Winter zu kaufen. Dann sind die Preise sehr tief. Ich habe meinen auch im November gekauft. Wenn ich nun so die Preise vergleiche hätte ich jetzt sicher 5000.- mehr gezahlt für ein ähnliches Auto.
    (Wenn du dann am Winter gleich fahren willst, vorsichtig mit dem rechten Pedal, das Hinterteil kommt schnell, da sprech ich aus Erfahrung ;)!)


    Wäre cool eine weibliche S Fahrerin mehr, sind ja leider sehr dünn gesäht :P!


    Gruss Reto

    esch velecht gschiider gseh dasmers verschobe hend esch ned wörklech schö gseh zWolhuse. hät ned so ahgmacht zum grille. vo dem här hendmer rechtig entschede!

    Zitat

    das hed nüd demit ztue, vowäge das seid mer weder, das isch so!


    geografisch gseh velecht scho :) :)


    sender echli am nättikeite ustusche? Schad cha ned met rede ha no kene vo euch gseh drom weissi ou nüd öber die anatomische Verhältnis :D :D

    Zitat

    han aber gester gseid es wird spöter wili wie immer uf basel an match bin


    :D jaja das seitmer weder.
    Hends Basel weder gspellt. Welli Hornussen-Manschaft hend gägenand gspellt? :D :D


    jaja Berner! mosch de öppe luege Tee :evil: :D! schösch machi de öppe mal eh rondgang um dine S metem spetze Schlössu :D :lol: :D!
    Apropo lieber eh Berner als eh metrosexuelle Stedtler!


    So etzt ou no öppis konstruktives ih mim Thread:


    Zitat

    isch jo deckt dete oder? mues mer reserviere?


    ja das esch deckt, reserviere mosch ned het det onderem Dach öppe 4 Tesch, das esch aber öppe 50m vo de Füürstell ewäg. Es cha haut si dasd ned elei besch aber das PRoblem hesch ja bi jedere öffentleche Füürstell.


    Zitat

    jo aber im rägä mani dr s2k nid offe fahre.. und gschlosse fägt ou nid


    ja da geb ech dir rächt, ond onderem Dach enne hocke wenns scheffet wotti ou ned :(

    Zitat

    *g* stimmt, ich gang jetz is gschäft..


    nomme ned zfrüeh afa schaffe Tee :D! Ech könne das sehr guet esch chli eh Informatiker chranket! :lol: -> Programmierer?

    Tschau zäme,


    Tee

    Zitat

    wolhuse isch eh nöcher bi bern als luzern.. *duck&weg*


    Hmm ergendöppis hani verpasst, was esch de das förne ahspellig 8o 8o ;)


    So geschter hani 9 Pässe gmacht (defo send 3 dopplet gseh :)) de beni rächt uf de schnorre gseh, ha do geschter nöme gschrebe.


    Auso zum Grillplatz, ech ha dänkt mer gönd id Burg ue zWolhuse, esch äbe Ideal z'parkiere ond het no Tesch, das esch secher ned schlächt (Wolhuse esch äbe ned so das Grillparadis).


    Ha da no es paar Föteli im Ahang (send ned vo mier aber ech ha geschter nach denne Pässe nömme möge gah zFötele).


    Ja was meiniter? das wär eigentlech idealschte zWolhuse, schösch mössetemer id Nachbargmeinte.


    Gruess Reto

    hmm ja gseht ned so guet us. naja mal luegge.


    Zitat

    Weu wolhuuse isch knapp an d`bärg und do schiifeds immer schnell mol.


    :lol: :lol: da wohn ech ja fascht immene Bärgdorf :D

    Zitat

    Dennoch möchte ich bequem mit Automatik fahren.


    Hast du dann lange Strecken zurückzulegen?
    Beim S brauchst du gar nicht viel zu schalten, in der Schweiz brauchst du theoretisch auch nur den 1 und 2 Gang läuft ja fast 120 im 2ten :lol: :lol:!

    Tschau zäme,


    Auso ech nemme mal ah dases etzt ca. 8-10 Lüüt send rechtig?
    Legit eventuell 5-10min laufe drenne?
    ech wörd de schösch höt oder morn schnell mal 2-3 Föteli mache vo de Grillstelle de chönder sälber usläse (ech ha schösch nüd ztue :lol: :lol: )


    Gruess Reto

    Hab gerade noch mal den ganzen Thread durchgelesen.


    Ich komme zu folgender Schlussfolgerung:


    Datum: 26.05.2007


    2 Gruppen:


    -> Gruppe Pässetour: falls sie eine ganz kleine Tour machen, kommen Sie auch grillen, falls eine grosse gefahren wird dann nicht, aber eventuell noch kurz vorbei ca. 16.00 - 17.00 Uhr


    -> Grillgruppe
    Treffpunkt direkt am Grillplatz oder je nach dem (auch Hergiswil?) Zeitpunkt für den Grillplausch denke irgendwann um den Mittag (glaube teilweise muss am morgen noch gearbeitet werden)


    Grillort: Umgebung Wolhusen/Werthenstein


    Angemeldet für den Grillplausch:


    tee ohne tomaten
    street mit coctailsauce
    m--m ohne scharf
    scardmor mit zwiebeln
    patrick s mit rüeblischnippsel


    S2k kommst du nun auch grillen?


    Ich würde mir mal überlegen welchen Grillplatz da ich ja aus Wolhusen komme. Sowie ein paar Stück Holz und etwas Kohle würde ich dann auch organisieren. Ich reservier dann den Grillplatz morgens um 08.00 Uhr mit einer Kiste kühlem Bier :D :D


    Intressant wäre noch ob die Pässe-Heizer auch am Mittag kommen, dann werden es doch ein paar Leute (bezüglich dem Grillplatz).


    Korrekturen sind gerne Willkommen :) das kommte ich meineseits aus den 5 Seite herausziehen :nod:.


    Gruss Reto

    matze
    Ja das Display lässt sich in 4 Stufen schräg stellen. Wenn der Radio abstellt klappt das Display wieder in die gerade Position, beim einschalten wieder automatisch in die gewählte Position.


    Rückfahrkamera
    habe ich bei Ebay ersteigert, hat mich etwa 40euro gekostet. Marke weiss ich nicht noname China? Am Weekend werde ich die Kamera einpflanzen :) Bilder werde ich dann posten.


    Gruss Reto

    ich provisorisch auch!


    Wenn es weniger als ca. 8 Leute sind dann such ich mal einen etwas kleineren/gemütlicheren Grillplatz.
    (Wenns über 20 Leute sind dann brauchts dann schon ein wenig mehr Platz :nod:)