jo eifach wie dine nur in silber ![]()
Beiträge von Street
-
-
jo genau.. ob tee und street auch erfolgreich waren

-
isch das wo ig zahle... und i ha 4 nummereschild löcher zum wäg mache... ps: isch äs alt bild vom tag wo ig ds S2000 bi gah choufe.. gseht hüt angers us..

und äs isch bire bekannte lackiererei in bärn wo gueti arbeit macht mit garantie druff etc.
tee: ja leider... aber das cha äbä genau ou dervo cho wüu mäh alles lackiert het und alles ir "bizli" falsche farb... wenn z.b. hinde ir mitti ä schade wär gsi und gägä use wär usgnäblet worde würd mä das eventuell weniger gseh... isch ä gfährlechi ussag da mäh nid rächt gseht ab wo das d farb nid stimmt.. aber bi kante gseht mäs haut am beschte

-
tee: die einte sägä dieses die andere das
spielt he ufe priis nid soooo ä rolle da bruchsch ja niemals ä liter farb fürne front. dr kolleg schliesst iz de grad sini meischterprüefig ab.. dä het gseit är bring das so härä das höchschtens ä angere vom fach das im asatz erkennt.. we du suuber usnäblisch merksch da nid viu dervo..z problem isch drum das ä front nid usem gliche materiau besteit wine huube und ä kotflügu. ds heisst d farb würkt outomatisch scho chli angers. usserdäm wird ä lackierig ab wärk im "sichtbereich" auso im obere teil scho mit sehr dünner farb/lack schichte usglieferet. gloub öppis um "80MÜ" im nid diräkt sichtbare bereich (ungere teil vom outo).. im obere isches äs bizeli meh. dr lackierer treit aber ällei lack (nid farb) mit der pistole scho rund "50MÜ" uf... auso wirds ä profi so oder ä so immer erkenne wüu's scho nume ä ungerschied git vo dä dicki vo dä schichte här. ä "normale" mönsch gseht das aber nie im läbä. und we mä suuber usnäblet gseht äs ungschuelets ou (u das hei so ziemlech aui wo nid grad outolackeirer si) ke ungerschied.
und zum thema sunne-istrahlig. ig zum bispil hane metallic lackierig bim silverstone.. da gsehsch eh ä ungerschied egal öb du alles lackiersch oder nid. d "splitter" wärde nie genau glich liege wie bir erschtlackierig.
-
ciao
per zuefall machi z gliche mit mire 00er front... es muess nid die ganzi front mit farb lackiert wärde. faire priis isch rund 500.--.
wenns guet gmacht wird wärde d löcher zuegschweisst lackiert und när "usgnäblet" und am schluss alles klarlack drüber. lackiersch du d wäschalag mit? i mache das äuä. ha die zersch ou wöue cleane aber das git ja widr nume problem obwohls viel geiler usgseht!
-
nei das cha ou ä föcking luzärner ode aargouer si wo ä schöni usfahrt het gmacht

-
denke so 9 bis 10 cm möchte ich vorne schon haben...
besonders halt parkhäuser und bahnübergänge sind immer so knackpunkte
hast du dich jetzt definitiv für eine felge entschieden?
-
In Düdingen FR am Samstag im Kreisel. Blau mit Chrome Wheels so wie ich es in Erinnerung habe. Freudin (?) dabei.
Dach geschlossen bei Super-Frühlings-Wetter!!!

-
jetzt wirds für mich auch interessant. tee hat ja das tein flex drin welches ich mir wohl auch bestellen werde. und der wagen ist brutal tief. mir wärs wohl zu tief. das muss ja dauernd irgendwo aufsetzen.
aber an den grund einstellungen des teins wurde laut dem vorbesitzer nix verstellt ausser der höhe. also nicht ander härte rumgeschraubt.
wieviel bodenfreiheit hast du vorne tee? will wohl nicht ganz so tief. und schleifen tuts bei dir ja nicht? oder hat auf jedenfall bei paett nicht.
-
Zitat
Original von Micha B
... parkend, bei der Firma mit dem Geweih...

jägermeister?

-
gibts jetzt endlich mal bilder vom nsx? du weisst ja im HHBB haben dir die leute nicht abgekauft das du in deinem alter nen nsx, nen s2k und ne RR hast.
mir eigentlich egal woher das geld kommt.. aber bilder möchte ich sehen

-
jo da muss sicher gebördelt werden. hab gedacht dein s2k sei verkauft? "nur" noch nsx?
-
mein geld sollte noch heute bei michi_k auf dem konto auftauchen.. sorry hatte ferien

-
Zitat
Original von S2k
dies ist dazu da dass kein wasser eindringen kann.
verstärken je nach flügel ist ja logisch aber sicher nicht einen verstärkten kofferraumdeckel

wie würdest du es den nennen wenn man unten am kofferraum deckel verstärkungen anbringen muss damit sich der flügel ruhig hält. die oem und tss flügel werden ja alle ziemlich weit aussen befestigt. das ist bei den carbon-wings nicht immer der fall und dann ist das blech des deckels schlicht zu dünn. habs bei meinem gesehen.
grundsätzlich kann man diese frage beantworten wenn man weiss um was für einen flügel es sich handelt und wo die montage punkte am deckel sind.
-
kommt auf grösse und vorallem auch auf den ort der montage vor. hab bei meinem carbonflügel probleme gehabt weils den deckel durchgedrückt hat wenn ich am flügel "gehebelt" habe. musste verstärkungen an den montagepunkten verbauen.
-
Zitat
Original von Los Eblos
Du bist da generell schneller... überall... aso 0-200 wird besser. 0-100 ist nur nicht schneller, weil eben genau da noch n zusätzlicher Schaltvorgang nötig wird, der Zeit kostet, die Du vorher durch die bessere Beschleunigung gewonnen hast.wo muss man den ungefähr schalten im 1. und 2. und 3. ? wenn man den wagen bis 9000rpm drückt?
also ich meine bei welchen km/h.. nicht bei welchen touren

-
ah so! verstanden... das muss ja auch erst mal einer erklären das ganze
danke für eure geduld.. -
wo bin ich den schneller?? ich brauch einfach weniger kraft.. muss aber mehr schalten um das aufrecht zu erhalten. also das er spritziger ist.
von 100 - 200 bin ich wohl auch kaum schneller.. vmax ist ja auch tiefer..
-

so versteh ich das auch!!! denke verwirrt hat mich die aussage mit den ps

jetzt aber trotzdem noch... mal ne ganz dumme frage... auch wenn mir das prinzip eigentlich klar ist..
komme ich so schneller von z.b. 0 auf 100 oder nur "leichter"
-
also ich versuch mir das gerade alles im kopf zu erklären... könnte noch dauern..

im prinzip habe ich die "eigentliche" leistung einfach früher da die drehzahl höher ist..
und die gänge werden halt kürzer weil ich neu bei 80km/h schon die leistung habe die ich sonst z.b. bei 90 hätte?