i hoffes...
Beiträge von Street
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ja i hoffe es klapped einigermasse.... auso git eifach ä orange ring.. wenn aues klappt in metallic wie d bräms.. und d fäuge sehr sehr dunku.. chli carbon mässig.. auso scho fasch schwarz...
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die si nüm lang goudig... we se nid i de nöchschte 3 tag öpper chouft si si antrazit mit orange
de chame aber geng no mini schwarze mit rotem ring choufe..
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ja äääuuää nid... resp. s chönt äuä chli knapp wärde...
äuä?? äuä scho!!
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isch der original pneu ab 04 gloub.. eifach ab 17".... geit nid uf dini fäuge..
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jup aber dr MZ uf de 17"
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ha nur hurti druffklickd.. der eint isch bis 270 zueglah u der anger bis 300
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sägä mer mau perfekt ischs no nid... auso uf bärndütsch würd das heisse..
machi doch... si ja nid so tüür...
jessesgott
mis schwiizerdütsch isch sicher ä katastrophe..
sorry i gibe mer müeh...
chunt guet pädu chunt guet!!
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naja.. d strecki kenni in- u uswändig.. vo däm här ke referänz
aber i dänke i bsteue scho gli widr pnöö
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jo i bi doch würklech ä cruiser.... hmm.... guet i ha haut ou chli sturz hinge.. chönt ou a däm liege.. hmm.. dänke bir pässefahrt reihe ig mi irgendwo zwüsche de normalfahrende u dä blüemlipflücker i..
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13'000? wie fahrsch du... i ha knapp 8'000 und mini hindere si düre
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villech sötsch no sägä dases 18" si u pneu
VA 225/40 und HA 255/35 wenis richtig im chopf ha
biuigscht isch immer no reifendirekt.ch
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hei.. doch doch es gibt anlagen die eingetragen werden können...
von remus, sebring, inoxcar, sogar ne leise invidia.. allerdings wohl nicht ne einflutige,
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also ich hab im moment noch erstaunlich platz.. hätte mit weniger gerechnet...
danke für die info
und wegen der felge schauen wir mal.. ich denke aber wenn man tatsächlich spurplatten bräuchte wärs bei der 6-kolben nur sehr wenig.
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unter 17" oem.. köööönnte gehen... also die 6-kolben... aber da treffen wir uns am besten mit den auto's und versuchen mal ob wir deine felgen auf meinen wagen kriegen? wär ja kein problem...
ps: reifen schon bestellt?
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falls sich vorher noch ein kleines CH-Treff ergibt oder sonst mal auf jedenfall... hab jetzt knapp 300km runter mit der bremse.. und so bald die warm ist ist's wie wenn du nen anker wirfst.. und ich steig noch nicht voll in die eisen..
hehe beim ersten mal wirklich härter anbremsen hats mich einwenig überrascht
einbau war total unproblematisch... hitzebleche weg und es passt.... einziges "manko" die bremsleitungen sind halt wohl für mehrere auto's die gleichen. das heisst sie sind etwas lang.. war aber kein problem. und sonst passt alles gut und gemäss dem mech der die eingebaut hat und der sonst an nem DPM Civic rumschraut ist das teil auch von der verarbeitung her klasse. er überlegt sich auf jedenfall ne 8-kolben für unter seinen accord type-s..
preis / leistung ist
in meinen augen... ausserdem habe ich bei der gelegenheit noch gleich mein fahrwerk unter die luppe genommen da sich hier ja jemand über rost bei k-sport fahrwerken beklagt hat... nix die bohne.. und ich fahre mein auto zwar als zweitwagen jedoch auch auf versalzenen strassen wenn im winter die sonne scheint und im regen etc.
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könnte mir bitte jemand kurz die menu-pläne noch per pn schicken.. hab leider die nachricht gelöscht.. sollte noch meinen co-piloten verpflegen
danke!
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nene gibt für die 6kolben 304 und glaube sogar 286mm scheiben..
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spurplatten?? gar nix spurplatten...
hab die 6-kolben mit den 304mm scheiben verbaut. hitzeblech weg und passt unter die rota boost ET48 und hab ca. 1cm platz von sattel zu felge...
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kleines update...
sorry für die schlechten pics....
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und dann noch das...
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