Okey super,
han das mal aglueget gha aber bin nöd so druscho ![]()
Okey super,
han das mal aglueget gha aber bin nöd so druscho ![]()
und ich mich erscht ![]()
Naja, so genau weiss ich das nicht jedoch hat mir "S2250" welcher hier auch im Forum angemeldet ist und mit mir arbeitet das empfolen.
Wenn ich schon einen Sportkat nehem soll ich die 350.-- auch ausgeben damit mein Wagen noch was davon mitbekommt ![]()
oder ist das nicht so ?
(erklär mir doch einer was zum Teufel das überhaupt ist
)
Okey, nun ganz genau was ich am 2.12 bei Rikli machen werde:
1. Sportkat reintun (100)
2. Inoxcar Auspuffanlage (aber original Mittelschalldämpfer)
3. Drosselklappe einfügen
So, irgenwelche Comments ?? ![]()
demfall wirds tüürer ![]()
ZitatOriginal von Los Eblos
Der letzte Transporter... der Fahrer zerdeppert durch den Aufprall mit seinem Kopf die Windschutzscheibe!!!
hey das hab ich au gesehen ![]()
Zum Glück gehören wir Schweizer nicht zur EU ![]()
Das wurde von der Uni in Genf (Schweiz) gemacht... ich habs schon auf meinem Handy, hab aber auch kein GPS ![]()
Mein bester Freund hat es auch, doch sein GPS braucht momentan seine Schwester... aber wir wollten es schon lange mal ausprobieren. Wenn wir es entlich geschaft haben werde ich berichten.
Grüsse,
Chris
easy scho guet street
und merci Tee für das Bild. Au dir merci für die Bilder Flo
Aber die Rohr sind ja ez rund... heisst das, dass ihr en andere uuspuff hend oder hend ihr es anders Endrohr drahgfitzt ?
hoffentlich so:
http://www.inoxcar.it/HondaS2000.htm
wegem Kat mussi no fröge, aber was isch de unterschied zwüsche 100 und 200 ? macht eine meh lärme?
Okey, nomal zu mim Gspröch mit em Rikli:
1200.-- für de Verdammti Uuuspuff mit mondiere, I han leider kei Ahnig ob da de Kat dine isch oder nöd.
by the way, ich weiss nöd was en 100zäller isch und genausowenig weissi was en 200zäller isch also chani das eu nöd sege.
wie de Uuuspuff uusgseht hani au nöd gfröget... für mich isch en Uuuspuff halt eifach immer rund. Mal luege
durchmässer ?? Sorry jungs kein Plan !
de vom Rikli selber... inoxcar glaub heisst de !?
chan das öpper bestätige ?
Okey, losed schnell:
Am Sa. 2. Dezember gangi zum Rikli und er haut mer de Sportkat und de Uuspuff ane. Er muss halt de Mittelschalldämpfer drahlah susch isches nöd legal het er gseit !
1200 chf mit montiere het er gmeint ![]()
guet oder ?
Ja eh... Urania isch e gueti Wahl !
Welle Stock mache mer ab ?
ja, ich bliib mal no lega... es hend e scho all mini Kollege Sache wos nöd dörfed ha a ihne Fiat Puntos und so. Ich bin mit mim S2K sowiso scho speziell... ez mussi das nöd no übertriibe ![]()
Hey Jungs,
Mer wäre z'dritte... also, Mr. Stäfa, M&M's und ich...
Do, 23.11.06, öppe am 19.30 (Treffpunkt villich HB oder so?)
Isch das für eu OK ?
Merci Street...
du bisch echt e Hilf für sonen Newbie wie mich ![]()
Bin vor gut 5 wochen mit ca. 20km/h zu viel innerorts gefahren (ja da war ein Lastwagen mit Anhänger und als ich im 3ten Gang an ihm vorbeigezogen bin habe ich das 50er Schild nicht gesehen... aber bis jetzt ist noch nichts gekommen =o)
Kann ihn vermutlich abgeben... vorallem habe ich den Brief erst seit 6 Monaten !
Hey Jungs,
Also ich han ja vor en neue Uuspuff a mis Auto z'tue. Ez het mer geschter min Kolleg gseit er würd grad alles mache. Sprich Sportkat, mittelrohr und endrohr... (fallls i was vergesse han denn sorry, bin ja en Bürogummi ![]()
Frage:
1. Isch das legal ?
2. Isches tüür ?
3. Wo sell ich das mach lah ?
4. Sell ich das züüg selber chaufe oder grad bim Mech ?
Danke und Gruess,
Chris