Wooooohou!!!
Er kommt näher! Mein Händler hat mir heute mitgeteilt, dass er sich seit heute in Belgien befindet! Hat also die "kleine" Seefahrt überlebt
Kanns kaum noch erwarten
Wooooohou!!!
Er kommt näher! Mein Händler hat mir heute mitgeteilt, dass er sich seit heute in Belgien befindet! Hat also die "kleine" Seefahrt überlebt
Kanns kaum noch erwarten
die laserkatze ist göttlich!!!
autsch!!!
und wer fuhr mit welchem? war der 19 jährige oder der 41jährige im S?
wars einer von hier?
ehja, heit ja rächt giele!
isch ja ungerem strich o mini meinig!
egau, i bi hüt mau bim TCS gsi. u när hei mir e offerte zämä ka u när isch die öppe 200.- über derä vor axa gsi. u när isch doch die würkläch nätti beraterin mau mit ihrem chef no ga redä u iz hanni die gliche bonussteufe wie bir axa, bi öppe grad glich +/- 50.- u ha kei crash recorder drin
i vermuete mir hei ä sieger
iu, i ha rächt gäbigi bezihige u cha dahär scho seeeehr töif istige. so öppis fingsch aus jung- und neulänger eigentläch niene u die kurs hanni scho gmacht, abr hei si nid mit dri packt id offerte. de wird nomau chli günstiger.
i verstah di genau! das isch äbe o mini befürchtig, dassi mi när ging beobachtet fühele... mal guggen. abr i wirdes äuä scho la dri boue... i ha eh nid vor mi S um nä boum z' liire
@maggo
das ding gibts so viel ich weiss nur in der schweiz
MacZweifel
das si äbe o genau mini überlegigä. abr 15% isch dami viu! vorauem wemmä uf jedä franke muess luägä
wobi, wess eim uf nem passfährtli nimmt, de isch jedere versicherig klar, dass mä äuä nid e apassti gschwindikeit het ka. mit odr ohni crash recorder
Hey
I weiss, es het hie nid viu wo unger 25gi si u e S hei. Aber viläch het ja süsch einä scho chli erfahrige mit dem crash recorder vor axa winterthur gsammlet. viläch o i nem angere outo. mir hei si drum so einä offeriert. u -15% uf dr prämie isch haut scho nid grad nüt.
merci
gruess sebi
hast du die vista cd irgendwo?
schmeiss die rein und starte ab dieser. und dann lässt du mal die reparatur laufen. hat auf meinem rechner schon sicher 3x wunderbar funktioniert!
grusss sebi
scho ja! abr da darf "Börn Baby" sicher o nid fähle!!!
lug iz! öpper wo uf Bligg steit!
sini neui schärbe isch ehh sehr guet glunge!
Ich habs bekommen!
ok, wir schweizer sind wohl solche die im vergleich zu anderen nicht wirlich weit reisen müssen. aber es sind doch immerhin 6h fahrt. ist halt so ein grosser felsbrocken im weg
ich werds abhängig vom wetter machen ob ich mit oder ohne HT runterfahre
Aktuelles findest du immer im Blog!
Ganz neue News sind, dass der S auf dem Meer ist. Sprich die Cheffin von der Garage meint dass es sehr gut mit ende Februar - anfangs März aussieht.
Wenn ich zum Treffent in Trento fahre komm ich bei dir vorbei
Wooooohou!
Die Supersprint ist da!
Jetzt wirds dann langsam wirklich unerträglich! Die Teile fliegen nach und nach ein nur der S lässt noch auf sich warten
nene, das betrift ja dann nicht nur unser forum hier sonder wirklich alle!
doch genau! da war mal was!
so ne aktion brächte man sicher hin wenn die wirklich so n' gesetz machen! da gibts genug autofanatiker in der schweiz
wenn ich mir das nur mal bildlich so vorstelle: ganz bern zu. kein ÖV, keine taxis, kein platz nichts! wäre ja zuuuuu geil
nene und sonst machen wir ne demo. und zwar mit autos! die ganze altstat hoch mit hunderten von spritschluckern und co2 hengsten
so, einige haben sich sicher gefragt wiso nichts kommt auf meinem blog?!
das war wegen dem scheiss nic.ch.vu!!!
darum habe ich nun eine top-level-domain gelöst, sprich: jetzt ist alles viel besser
neue adresse: https://s2k.de/www.my-s2000.ch (ohne .vu!!!)
kommentare wären weiterhin erwünsch
kritik, verbesserungsvorschläge und natürlich lob eben so
ZitatOriginal von patrick_S
kommt diese via secura eigentlich vors Volk zum Abstimmen?
jup, ich glaub schon. und wenn nicht wird zu 100% das referendum ergriffen
woooohou
die felgen sind da! wunderschön die dingerchen