I dont think that the air volume needs are different between the F20 and F22 engine.. and the fitment shold be exactly the same..
but its always a good idea to try it, that's true
I dont think that the air volume needs are different between the F20 and F22 engine.. and the fitment shold be exactly the same..
but its always a good idea to try it, that's true
sounds good
I think u should consider the offer from Gernby in s2ki. He can surely provide you with a real life and consistent review of your intake.. he does not (just) depend on a dyno to perform the tests, and instead he has some custom tools that analyze the log information of the Hondata Flashpro and derive consistent measurements (power, torque, a/f, IAT etc...). Thanks to the consistency of those measurements you can analyze very accurately the impact of any modification made to the car..... with stock settings, with tune, etc etc etc..
As you know a dyno is not the best place to evaluate the performance of a intake.. the car must be running in a real environment.. and this is what he can provide (and he wi,ll for sure, do it for free if he gets access to your intake)
ZitatOriginal von Gramigno
Unfortunately it has
Oh man.. you sound "too German"
Just a question. How is the intake secured? from what I see it's fixed to the filter (obviously) and theres some spring in the front.. something else?
My concern is about the risk of the intake vibrating/rattling at high rpm (hiting the hood/radiator/transversal reinforcement, etc etc...)
Nur ein Set verfügbar (2 Bremsbeläge Vorne + 2 Bremseläge Hinten)
Preis: 95€
Biete 2 S2000 Stoptech Street Performance Sets (4 Bremsbeläge Vorne + 4 Bremseläge Hinten) für OEM Bremsen
NEU OVP!!
190€ (inkl. Porto) für die 2 Sets
Zitat[Blockierte Grafik: http://www.zeckhausen.com/images/Product_icons/ST_Sport_icon.jpg]
[Blockierte Grafik: http://www.stoptech.com/Products/img/perfgraph.jpg]
StopTech Street Performance brake pads are StopTech's newest formulation, offering an unusual combination of good bite, low noise, and extremely wide temperature range, making them ideal as "dual use" street to medium track pads. These are the standard pads included with StopTech big brakes and are now available for many OEM applications.
ZitatOriginal von McHeizer
können wir drüber reden... was bietest du dafür an?
paar spanische Mädels?? (oder auch katalanische )
Tz tz tz... das wäre Mädchenhandel
Brauchst du etwas klein aus Japan? (keine Geisha, die passen nicht genau im Koffer)
Oh Mann.. du hast kein S2000 mehr, sondern ein "Transformer"
Gute Auswahl, top Teile!
Es sieht so aus, als du eine kleine werkstatt zu Hause hast... hast du Lust um einen ASM Fächerkrümmer + Innovate wideband + Berk HFC + eManage (nur verbinden) in meinem Auto zu einbauen?
Veilside Teardrop
128dB (und noch lauter mit testpipe, intake, Fächerkrümmer. ITBs usw..)
Alles anders ist für Pussies.
(Ja.. definitiv)
Soo.. what's the agenda?
I could be there if the weather is good.. anyway im daily driving with snow storms and icy roads.. so the weather should not be a excuse
Zitat
wen du auf Koni umstellen willst das geht nur bei Bj 99 weil da kann man den Federteller abmachen und alle anderen Bj ist er verschweißt und Koni hat zu den Dämpfern keinen Federteller im Angebot...
Und bei Honda?
Ich! Auf dem weg zu Hause..
1. Integra
2. x3_Pa-cl_x3 (Austria)
3. Marco s. (Schweiz)
4. brunoammain
5. S2kDriver
6. VT58
7. MacZweifel (Schweiz)
8. BS2000
9. chibo157
10. NiceGuyAut (=Österreich)
11. spitfire
12. thomson
13. Andi
14. deibit
Be careful with that piece.. it will not clear normal exhaust canisters (including OEM).. it's designed for cylindrical canisters (Invidia, Tanabe, Mugen.. etc..)
Anyway.. i think it looks great.. and it's not so "tacky" like other cosmetical add-ons (like the OEM AP2 lip for example)
Um die Leistung zu messen?
Ich suche nach einen guten Prüfstand..
Am besten an die Radnabe (Dynapack, usb..), oder mit einzelrolle(Dynojet...).
Ich brauche >5 fortlaufende Prüfstandläufe.. also die "normale" Rollen mit zwei rollen sind "out of consideration"..
Dynojet mit Lambdasonde und OBD-logger habe ich in Deutschland gefunden.. aber meinen liebsling Prüfstand ist Dynapack...
Hallo.
Kennt jemand wer (in Deutschland) hat einen Dinapack prüftstand?
Tnx!
Das war ich
Ich habe auch dein Auto gesehen (einfach zu merken)
[deleted]
(sorry Mein Fehler..)
ZitatOriginal von Flash
Was mich halt wundert warum die so teuer ist
ASM = überteuer
that's a fact