Geile Pics... hat ja doch nicht wenige mit GR Nummernschild!
![]()
Beiträge von MacZweifel
-
-
Dr Continental isch guat, 90% vo da Pneu wo mer verkaufen sind Continental. Also guat müands sii...
Werd uf min Polo im Winter welchi druf tuah...Fahrend iar dr S eigentlich ds ganza Johr dura?

-
Zitat
Original von Tomcat
Hoffentlech send mini Fälge bald fertig. Dänn chani die neue Summerpneu go yfahre.
Erscht denn chani säge, ob's Fahrwärch richtig repariert esch...

Was hesch den für schöni Pneu druf?

-
Alles gute zum Geburtstag, lass es so richtig knallen...!

-
-
-
Altes Thema aber doch interessant...
Wir haben auch schon einen Mercedes Benz SL verkauft in hellem Silber Matt, sieht echt scharf aus...

Oder einer fährt hier mit einem SLK AMG rum mit echt dezenten Ashanti Felgen dazu kommt noch die dunkel matt silbrige Lackierung.

-
Zitat
Original von Mr. Schweiz
@Sina
Du ja wieso eigentli nöd
bin scho lang nüme i der Vogelwarte gsi 
MacZweifel
Glaub mer, min Honda S2000 z'chaufe isch eis vo de beschte Sache wo ich je i mim Lebe gmacht han
bin 19ni gsi wo ich en kauft han, als fascht i dim Alter !Das isch schön z`khöra...
Kanns khum erwarta bis i na han, muess jetzt aber leider no warta da es sich jetzt sowieso nüma lohnt da dr Summer bald fertig isch und i no Job mässig was am macha bin... Aber spötestens nögst Früahlig stoht er bi miar ir Garage!
![Freude :]](https://s2k.de/forum/wcf/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bis dahin fahremer halt no kli mit em damaliga Kult Auto uma...
Machend iar viel so spontan Treffa, well den könnti miar d`Weekends nögst Summer reserviara...

-
Haha wie geil ist das denn...

-
Zitat
Original von Snipe
MacZweifel coole zweitwage hesch
hesch pics devo? 
Hehe danka, du aber au!
Passt ja wia agossa, nu du hesch scho en S2000 und mina kunnt erst nögst Früahlig... 
![Freude :]](https://s2k.de/forum/wcf/images/smilies/icon_biggrin.gif)
PS: Hesch eh PN!
-
Hehe cooli Pics händer do... unter eu fühli mi wenigstens nüma so Jung, han gad gseh do sind manchi gad mol 2 Johr älter als ich... juuhuu!
Han scho denkt seg dr jüngst wo so fanatischa S fan isch... 
-
Schöner flitzer...
Dann weiss ich ja an wenn ich mich wenden muss sobald ich meinen S hab und was spezielles brauche...

-
Gibts auch Bilder vom aktuellen Stand?

-
Zitat
Original von Street
und plötzlich ist doch noch mein s2k drin im maxxtuner
naja... halt noch ausstattung august 07... nix k-sport und keine weissen felgen.Ich weiss welcher, hab das Heft im Geschäft zu geschickt bekommen. Mit den süssen Spiegeln stimmt das?
Gefallen mir sehr gut... -
Haha ja dia sita isch dr Hammer, han mich mal im Winter uf dia verirrt! Bin fascht gstorba vor lacha...

Aber es passt sowas vo genau druf, han nochher jeda Tag d`Lift Lüüt beobachtet, und muess sega, respekt! Passt genau!
-
Wollen nicht noch mehr Leute mit ihren Freundinen wetten?

Dann gibts hier im Thread wieder einwenig Action!

-
Was fürd ich dafür geben solch eines zu besitzen...!

-
Sieht doch gleich besser aus... Frischluft ist pflicht!

Schönen S fährst du, gefällt mir ganz gut. Aber muss gestehen, der Lexus find ich auch ganz ordentlich!

-
Alles Gute...

-
Geschmäcker sind halt unterschiedlich...
Ist auch gut so...