Geil
Gib doch mal die Daten hier durch
Sowas muss ich mir irgendwann auch mal leisten. Zuerst muss ich den Führerschein aber noch machen
Geil
Gib doch mal die Daten hier durch
Sowas muss ich mir irgendwann auch mal leisten. Zuerst muss ich den Führerschein aber noch machen
Die Box passt genau in die Mulde. Du musst also alles rausnehmen!!! Viele haben sowieso keinen Ersatzreifen drin ( da ist die Endstufe ), ergo wirst du wohl kaum den Wagenheber brauchen
Hi,
Habe heute erst gesehen dass unten auf der Website die " Aktuelle Ereignisse " zu finden sind.
Könnte man die Treffen oder Ausfahrten oder was auch immer nicht besser darstellen?? Unten findet man es nicht so einfach ( finde ich )
Wäre doch besser wenn es gleich oben in ein Kasten draufsteht, so dass jeder es sehen würde wenn die Website hochgeladen wird.
Just my 2 cents
Also ich würde auch weiss nehmen :D.
Die Perlmutweiss wie von Alfa gefällt mir sehr gut.
Ob du dann die Haube und den Kofferrraum schwarz lackierst, ist deine Sache. Sieht aber gut aus!! Ich habe alles weiss gelassen
Nur der Hardtop ist Schwarz.
Weiss ist einfach eine Saugeile Farbe für unser S ( für mich ). Dann noch mit einem roten Interieur
Felgen ist so relativ egal. Hätte auch die GT1 in weiss nehmen können, aber das wäre dann too much.
Felgen in Gold und poliertem Bett
Freue mich auf die Bilder
Sieht gut aus. Ich bin auch dabei die Jumi einzubauen.
Wieso hast du deine Hochtöne denn nach oben gerichtet???
Ech haat gemengt wanns de op sandweiler gees, muss op der Assurance den selwechten numm stoen wei den propriétaire vum auto??
Ech maachen et och esou: am summer meng gudd police fir den S an am wanter eben eriwwer op den 206. Während den summer kritt den 206 eben eng mei schlecht police, mee daat fällt net vill an d'gewiicht.
ech geif steieren vum integra am wanter awer och oofmellen, du kriss dei suen jo erem wann nach zäit iwwreg bleiwt. et sierf, du bezills fir 6 meind an fiers och nemmen 6 meind. muss jo awer net emmer opgoen.
Hi,
Ja das ist der Hon-S2000.
Siehe hier ein Thread von seinem Hifiumbau:
Der Wagen sieht auf jeden Fall gut aus
Hier findet man dieses Prachtstück, und noch weitere
Salut,
Vue dass ech lo doheem e bessen plaatz brauche, verkaafen ech méng muskulatiounsbänk. Ech haat dei virun 2 Joer kaaf fir e bessen fitness doheem ze maachen, mee naja, waat soll ech soen... haat net vill Zäit. Aarbescht, Fussball, Autoen,... do bleiwt leider net vill iwwreg. ( lo ass dann och nach eng frendin dobäi komm
)
Ech posten daat bewosst just hei, well esou een gerät schweier ze verschécken ass.
Et ass eng Bänk vun der marque Kettler. Dei huet deemols nei iwwert 1100 euro kascht. Waat dei lo wärt ass, kann ech leider net soen, mee wann een mer 450 dofir gett, deen soll glécklech domadder gin. Den Präiss ass natirlech à discuter.
Et sin diversen gewiichter dobäi, an Hantelen. Fotoen kann ech gären maachen wann een interesse huet.
Also, wann der interesseiert sidd, oder een kennt dann kennen mer den Deal maachen.
Merci schon am viraus
Ech hun do geschter ugeruff. Ganz sympatheschen mann. Hien huet mer awer keen Präiss gesoot. Ech muss eng keier laanscht kommen mam Auto, an dann seet hien mer reischt waat muss/kann gemeet gin. Et kritt een een devis, an duerno kann een jo kucken op een et mecht oder net.
Mee ech gleewen och kaum dass daat fir 50 euro iwwert d'bühn geet.
Hun an den gielen Säiten gekuckt, mee do fennt een leider och net vill. Dei meescht sin souwiesou am Minette oder an der Staat.
Ech sichen weider...
Sou wäit wollt ech och erem net rennen. Dikrecher geigend wier ideal, fir dech jo och
Een deen mat mir schafft, soot den Emond ( garage zu Arlon -> BMW, Porsch und Co ) daat fier em dei 130 euro mescht. Mee bon, fir bis dohin ze fueren... den Auto muss jo schliesslech een daag do bleiwen.
Ech kennen een deen daat Privat fir 150 euro mescht an der Geigend wou ech schaffen ( am Dall ). Muss den Auto den ganzen Week-end do loossen.
Muss mol muer weidersichen am internet oder an den gielen Säiten
Bjuer,
Fir deen aaneren Thread net zouzespamen, hun ech mol een neien gestart
An zwar geif ech gaeren wessen, wou ech mäin S keint poleieren loossen? Ech hun schon e bessen gekuckt, mee einfach ass et net een ze fannen deen daat seriö mescht, an net onbedengt buschten vum A.... kaschten ( natiirlech muss en auto och bannen an baussen blitzeblank propper gemeet gin... )
Ech maachen et duerno och gären selwer, mee dei eischten keier well ech et vun engem "Profi" maachen lossen.
Hoffen dir kennt mer hellefen
Merci
Auf jeden fall Fotos posten, falls er die draufmacht. Ich finde die auch sehr hübsch. Ein bisschen zu teuer aber
Wer noch eine sucht, könnte hier fündig werden:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hon…059640067QQrdZ1
Teuer ist die ja nicht, kommt zwar dann noch Versand dabei, aber sogar dann bleibt man unter 200 euro
Ich finde den auch nicht zu teuer. Du musst dich aber entscheiden ob du die Felgen im Nachhinein behalten willst oder nicht. Die kosten zwar 3500 Aufpreis, denke ich, aber viel wirst du für die nicht bekommen.
Probier den Preis runterzudrücken.
Et ass mol net weinst dem deifleen, mee weinst der Shark. Dei ass ze laang, an kann duerfir schlecht esou "hiwwelen" eroof oder erop fueren. Eng Tiefgarage z.b. kann ech komplett vergiessen. Ech muss doheem schon hannerzeg an d'garage fueren, well d'stross nach net den definitiven belaag huet...
ZitatOriginal von ospierling
Man weiss doch, daß ein Stoffdach bis zu einem gewissen Punkt Verschleiss unterliegt.
Das stimmt. Aber ich glaube der Stocky hat seinen noch gar nicht soooo lange, oder??
Hi,
Ich denke am besten fragst du bei Stocky und bei Oliver_f nach. Stocky fährt ja selbst rennen, und der Oliver hat seinen auch schon ganz "nackt" gehabt bei seinem Umbau Fotos hatte er glaube ich auch gemacht.
Der wird sich sicher noch melden
Keen Probleem. Ech haat lo eng woch congé, häss jo keinten eppes soen
Mee ech hun d'lescht woch missen um S schrauwen. Sin och baal färdeg.
Am Mee hun ech awer nees eng woch. Kann dir gären hellefen kommen. Sin keen expert waat hausaarbeschten unbelaangt, mee wou mir heiheem gebaut hun, war ech awer och emmer dobäi. Et muss een mech just dirigeieren