@ Shed: Haalen mer sou kleng ze schreiwen. Meen Aan ginn schon gaanz schlecht. Hunn dat do schon an den Word missten kopéieren an d'Schrëftgréisst op 24 missten erhéichen.
Mee iesse goen as ëmmer gudd.
@ Pipo:
Papa et Citu .
Freideg?
@ Shed: Haalen mer sou kleng ze schreiwen. Meen Aan ginn schon gaanz schlecht. Hunn dat do schon an den Word missten kopéieren an d'Schrëftgréisst op 24 missten erhéichen.
Mee iesse goen as ëmmer gudd.
@ Pipo:
Papa et Citu .
Freideg?
Danke mal für die Infos. Warte mal den Check-up von morgen ab.
Was den Arbeitsaufwand betrifft und damit meine ich die Kosten wird der Wechsel von 2 Radlagern wohl doppelt so gross sein wie beim Wechsel eines Lagers.
Keine Ahnung ob bei 84.000 km das ein normaler Verschleiss ist. Man hat mir nur geraten das Teil zu wechseln ehe es zu spät ist.
Es sieht so aus als ob sich mein vorderes linkes Radlager so langsam verabschiedet. Am Mittwoch geht es zum ADAC zum kompletten Check-up inklusive Leistungsmessung.
Falls sich das mit dem Radlager bewahrheitet, sollt man dann besser beide gleichzeitig wechseln?
Probéieren dat mol.
[SIZE=7]Ech kaachen gudd Spaghettien, oder bestellen gären eng gudd Pizza Diavola mat Anchovis.[/SIZE]
Wéi maachen ech dat?
Also wann ech fir de Fall ech géing den Integra nëmmen 6 Méint ugemellt lossen (also d'Assurance) an ech kéint dann nëmmen am Fall vun engem Virfall nëmmen steigen, dann verkaafen ech en.
Ech kann d'Assurance net vun menger Mamm kréien well déi keng méi huet. Mäi Papp huet och keng méi well hien aus Gesondheetsgrënn keen Führerschéin méi huet zënter leschtem Joer.
Du Sau,
ich träum schon seitdem ich den Motorradschein hab von einer gelben Duc 748 SP.
Naja, das ist ja "nur" eine 749er
Da das letzte Woche nicht geklappt hat haben wir es auf heute verschoben. Werde auf jeden Fall da sein da ich meinen Integra dort anbieten werde.
Déi eenzeg "Tite" am Snack Daniela sinn déi vum propriétaire.
ZitatOriginal von stocky
Ich benutzt die hier:[Blockierte Grafik: http://joey.nu/albums/sequim/Image_99.jpg]
Angeber
Komm mir ginn bei den RTL, eng table-ronde.
Oder eng Tripartite: null-checker+SNCT+Assurancefutzi.
Experten fragen, Dummköpfe antworten.
Hi,
bin dabei meinen Integra Type R zu verkaufen.
Erstzulassung: 1998
Farbe: Championshipwhite
Kilometer: 84.000
Getönte Scheiben
KW V1 (eingetragen), tiefer - 25mm
Schaltwegverkürzung.
Sommerreifen auf Borbet BS-Felgen in 16"
Winterreifen auf original anthrazit-Felgen
Original weisse Felgen + eine neue noch nicht ausgepackte Felge.
Felgen weisen Gebrauchsspuren auf.
Unfälle:
* ein besoffer ist mir in den Wagen gerannt, die ganze linke hintere Seite wurde ersetzt.
*ein Opa hat mich übersehn, Kotflügel wurde ersetzt.
* wurde wieder überseht, komplette Front erneuert und neu lackiert.
*ich hatte einen 3er BMW übersehn und mir ist einer leicht in Heck gefahren. Hintere Heckstosstange hängt etwas schief aber keine Lackschäden (danke an Austrian für die Teile).
Keine Klima (hab aber eine gebrauchte von Austrian die nur noch eingebaut werden muss).
Leider kein Checkheft, Ölwechsel wurden aber gemacht, belegbar durch Rechnungen,
Radio+Verstärker+CD-Wechsler im Wert von 1.500.-.
S2000 liegt bereit und wartet auf Einbau.
Fast nie (und ich hoffe das glaubt man mir) VTEC gefahren. Motor eingeschlafen :-? .
Preisvorstellung: keine Ahnung. Bei Interesse oder Fragen einfache posten oder PM.
Wagen steht in Luxemburg und kann jederzeit besichtigt werden.
ZitatOriginal von Flash
dann lieber jemanden machen der sich damit auskennt!
nicht "der sich damit auskennt" sondern "die sich damit auskennt und dabei auszieht".
Duckundweg
Dat riicht förmlech no engem Workshop mat engem vun SNCT an engem Assurancefutzi.
Heescht dat wann ech en Auto den 1. Abrëll umellen kann ech nëmmen fir 6 Méint Stéieren bezuelen an dann och no deenen 6. Méint meng Assurance ofmëllen an dann nëss mat néier Assurance an mat Stéieren dat nächst Joer den 1. Abrëll nëss ze Sandweiler an d'Kontroll?
Dat sinn awer bëlleg Mini'en.
Ech bezuelen fir eng Battin 1.80€.
Also ech misst fir den Integra elo 209€ bezuelen ze 73€ am Moment.
As sëcher net falsch mee all d'Frontalieren an déi, déi durch den Tanktourismus majoritär schold un den CO2-Emissiounen héi am Land sinn, kommen dovunner.
All Héckefranzous deen mat senger aaler Schrupp an d'Land kënnt dass de Bam de Kapp hänke léist, muss net bezuelen.
Mech stéieren d'Souen net sou, mee et nervt mech dass verschiddener erëm méi gläich sinn wéi déi aaner.
Ausrechnen kann et sech dat ganzt op RTL