Wänn gahts bi eu wieder los?

• Zitat

Original von Knonaueramt
    hmm Tee

Bisch denn wirkli sicher, dass Dine anere detaillierte Kontrollle würdi standhalte - eso wege Uspuff und andere Gschichte... :roll: :roll:

wieso? hab die originalanlage verbaut.

mein S ist 5cm tiefer eingetragen, also stimmt das. das einzige was MOMENTAN bemängelt werden könnte:
    1. nicht eingelöst *g*
    2. keine sitze drin *gg*

in einem monat gibts also an meinem auto nichts mehr zu bemängeln... ja ok, nachher sollte die auspuffanlage eintreffen.. :lol: :lol: 8o 8o

titanium rulez 8) :twisted:

• Zitat

Original von s2mugen
    Wo und wänn

im Urania Parkhuus wo mer euses Treffe gha hend :o

bi mir gahts eifengtli scho lang wieder los... am letschte Sunntig hani e chlini uusfahrt gmacht (warschinli nur weg minere neue Uuspuffalag :o )

s'geile isch, de Rikli het verhängt mir das Biiblatt z'geh. Aber das setti ez no per Poscht becho.

• hey lüüt :)

han na es paar frage. ich wird ja bald mis baby wieder in betrieb neh aber ich ha da na es paar bedänke. ich wott uf nummersicher gah, bevor ich losleggä.

wie gönd ihr vor wenn ihr eues baby us winterschlaf holät? ich nimm a, dass ihr nid eifach grad dä motor startät oder?
    was machät ihr alles bevor ihr s baby zum läbä erweckät?

Ich wär eu mega dankbar, wenn ihr mir diä wichtigstä pünkt chäntät uuflistä. :thumbup: :)

bestä dank

pepe

-->C-West BK°5Zigen FN01R-C°HKS°Club Airpanel°Rikli Drosselklappe°AEM V2°Cusco Strutbar°Red Brake Calipers°K-Sport Gewindefahrwerk<--

Life begins @ 9000 RPM

• luftdruck weder vo dene 3bar abehole.. :D

ölstand prüefe, auto alah.. richtig warm fahre ohni vollbelaste, und das öppe 30minute damit s'kondenzwasser schön im öl isch.. *chch* ..den en ölwechsel damit mer s'kondenzwasser grad los isch und hopp de bäse mit stehtem ölkontrolliere.. :)
    so mach ichs uf jedefall. ...irgendwenn... denn so i drü wuche.. *verzweifel*

• ok merci tee :thumbup:

@ street

ja da hesch du scho recht :lol: also zerst chunt mis baby in service und denn hani mal mit em zoa afangs april abgmacht aber wenn genau wüssemer nanig. vielicht bring en scho endi märz zu ihm.

greetz

-->C-West BK°5Zigen FN01R-C°HKS°Club Airpanel°Rikli Drosselklappe°AEM V2°Cusco Strutbar°Red Brake Calipers°K-Sport Gewindefahrwerk<--

Life begins @ 9000 RPM