Tingle doch mal bei den einzelnen Händler vorbei, und es sei bemerkt, es gibt nicht nur Belgien (nicht nur wegen den Fritten) sondern auch noch Deutschland und in Bitburg wird nicht nur Pils gemacht
Beiträge von N9500
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Was günstig in Luxemburg zu bekommen
Wenn du da einen Händler fragst und ihm dann noch in den A.... steigst bekommst wenn es gut geht 4% zum Lsitenpreis -
Maja dann ass et jo nach méih einfach, dann maachen maer daat foun elo un allerguer esou, dann hunn bei bei ADA och eppes ze schaffen, an brauchen dofier méih Lait, an dann geet dem Junker seng Rechnung awer erem net op , well 322.5EUR sinn fier een EURO3-4 Auto deen een Verbrauch foun 10l huet einfach zefill, et ass jo 4x esou fill wéi bis elo. An den ganzen Blabla foun am Ausland ass se och esou déier ass alles Kabes.
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" N9500
Wann ech richteg verstaanen hun, hues du dei "belleg" police nemmen fir den S?? Firwaat mells du däin wanterauto dann net och op där police?? Ech maachen daat emmer esou, an dann leeft dei police non stop an ech profiteieren vum Bonus/Malus. "
Ech haat daat demols esou gema, fier ze verhenneren, dass ech wann ech mam Wanterauto eng Teisch maachen dann och beim S erop gestuft gin. Ech hunn och um Wanterauto gudd Konditiounen kritt, well ech bei menger seit mengem 18. mat ogemellt war, an ech dann do 10 Joer onfallfrai war, dofier hunn ech och schonn ob daer Police 40% oder esou.
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Yep am einfachsten ass esou een Pocket PC mat integréiertem GPS Empfänger, an dann lueds du Software erof fier drop. Tom Tom Systemer kriss du awer och schonn fier ennert 400EUR. TomTom ass méi easy an der Handhabung
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Also ich habe von der Z06 auch nur gutes gelesen, unter anderem haben sie die Z06 im Vergleich zur C06 noch leichter gebaut, und so bringt die Z06 nicht einmal 100kg mehr auf die Waage als der S2000 und das bei über 500PS 8o, aus einem 7l V8 Motor.
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Also unter 10l/100km komm ich eigendlich fast nie seit ich die 18' Felgen fahre, die 10l habe nur letztes Jahr unterschritten, als ich im Regen auf der F-Autobahn gemäclich mit 140-150km/h auf die Côte d'Azur gezuckelt bin, sonst immer >10l
Da ich bei mir den S nur zum Spass fahre, liegen meine Verbräuche bei ab 13l aufwärts, mit einem max von 15l. -
Daat mam Bonus Malus stömmt leider, well ech sinn mat mengem S op Casco an Assurance op 50% resp. 55% an ech haat d'lescht Joer leider een klengen Fierfall (Schréibs) deen op Casco gaangen ass, an dofier geet meng Casco elo awer an't Luucht obwuehl ech eigendlech nach x Graden zegudd gehaat haet. (Et get jo esou eng Regelung déih beseet, dass een wann een schonn max Bonus ass, een no x Joer awer een Fierfall kann kréihen ouni dass een am Bonus zeréck gestuft get. Mee well ech, d'Assurance, seit ech den S hunn, am Wanter stoppen, konnt ech eben net foun daer Regelung profitéieren .
Ah jo, iwwregens et "kann" jiddereen mat senger Mamm senger Assurance ronderem fueren, eder baal, well deng Mamm kann daer hier Assurancen Police iwwerschreiwen, sie muss just ennerschreiwen, dass sie se nie zeréck freed. Daat ass bei maer esou gaaangen :], well meng Mamm 2 Policen laafen, eng op hierem Auto an eng op hieren 50ccm, an beid Policen waren op 55%, an esou kruucht ech eng iwwerschriwwen, dohier och main genialen Bonus/Malus
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Normalerwies misst et dier goen, wann's du am Fréijoer einfach op Banque gees an dann d'Suen op CCPL foun der Douane iwwerweis. Anscheinend muss een awer fier Stéiersuen zeréck ze kréihen een een Zertificat foun dengem Assurancen Fuzzi matschécken, deen beseet dass du den Auto oofgemellt hues.
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Beim starken Abbremsen und gleichzeitigem Zurückschalten müssten eigendlich bedingt durch das Schleppmoment des Motors wohl eher die Räder auf der HA leicht blokieren, und somt das Auto eher in den ABS Regelbereich gehen.
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Die Michelin haben bei den Sport Auto Reifentest immer gut abgeschnitten, zumindest im Trockenen
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Dann schéck Vigniette am Oktober an, an iwwerweis wann d'Wieder nees gudd get einfach d'Suen an brauch's du nemmen fier 6 Méint ze bezuelen.
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Irgendswouh fill eischter an desem Threat
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Seng HP gesait net schlecht aus, huet schonn een do eng komplett intensiv Wiederaufbereitung do maachen geloos. ech sichen eigendlech een deen daat wierklech detailléiert an professionell mecht, wou dann och all die kleng Platzen am Lack (Mëcken, oder Steeschlag) verschwannen, an den Auto duerno méi schéin ass wéih néi.
Fier den normalen "Hausgebrauch" huelen ech NXT foun hei am Forum esou fill geschwaat get. Deen Produit ass wierklech super.
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Daat mat den 18' Felgen a Sandweiler sinn ech net méi esou sëcher. Kuck emol eng kéier op der hp foun der snct (http://www.snct.lu) Rubrique News Communiqué iwwert Modif Législation blabla do den Ennerpunkt g).
Daat huet geaennert mat engem RGD 06.07.2004
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Also die OEM 16' würde ich 2,3bar VAund HA nicht überschreiten. Die Laufleistung mit OEM 16' würde ich mal mit etwa 12000-15000km beziffern.
Mit 18' Reifen noch etwas weniger Luftdruck so zwischen 2,0-2,2bar und die Laufleistung der Reifen mit 8000-12000km beziffern -
Montag 1ter Mai in Eschdorf
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Der Audi hat ja endlich seine Berufung gefunden, mit so einem Traktor kann man doch nichts anderes tun als pflügen.
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Reisegeschwindigkeit hängt von der Gesamtdistanz ab. Wenn ich nur von Trier zum Nürburgring fahre (100km) dann kommen auch schon mal lange Vollgaspassagen darin vor, wenn ich jedoch längere BAB strecken fahren (die sind dann sowieso meistens in geschwindigkeitsbegrenzten Ländern) dann doch eher 150-160km/h.
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Der Dackel sieht toll aus, so schlank, das scheint wohl ein Renndackel zu sein