Sag mal, Du hast nicht zufällig gerade sieben Red Bull eingeworfen und dabei den Wodka vergessen? ![]()
Beiträge von Tomcat
-
-
-
Zitat
Original von Los Eblos
Akustik und Onboard-Flair recht ähnlichAuch das Geräusch, das der Fahrer von sich gibt, als sie plötzlich hinter dem Heufuhrwerk hängen...

-
Zitat
Original von Fallen Angel
Mit 150 Euro kann man fast 3x tanken gehen (noch).
Mit vier Wochen nicht tanken gehen spart mancher aber mehr als 150 Euro.

-
Happy Birthday! 
-
Jetzt bin ich schon beinahe so alt wie Methusalem... 

Auch von mir ein herzliches Willkommen!
-
Zitat
Original von ThoBlitzzz
wenns nen originalhondalack sein soll würd ich auch zum weiß tendieren
Grand Prix Weiss oder Perlweiss?

-
Zitat
Original von MacZweifel
stell dr mal vor fahrsch uf dr Landstross und so es Viech kackt dr is Auto und wenn möglich no uf da Kopf...
Ab 80 km/h sött's glyche gälte wie by Rägetröpfe:
Was ned uf de Schybe landet, gheit hinders Auto!![Freude :]](https://s2k.de/forum/wcf/images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Zitat
Original von steve hislop
momentan stehen die chancen so gut wie noch nie irgend ne ing-stelle zu bekommen ohne studiert zu haben...Vielleicht sollte ich es auch mal versuchen...

Ich war aber immer eine Flasche in Physik...

TJ
Je schlimmer die Sache, desto länger kann man davon erzählen (siehe Militärdienst)!
Mit den Stories von Deinen Einsätzen kannst Du mal Deine Enkel quälen...

-
Zitat
Original von MacZweifel
Das isch eh geili Signatur, isch dia scho vergeh?Vo dene "Top always down" gits e ganzi Schwetti im internationale Forum: https://s2k.de/www.s2ki.com . Ha kei Ahnig, wer die mol gmacht het.
Do gäbts übrigens no e Signatur, wo no frei wär: keinen einzigen im Südwesten!
![Freude :]](https://s2k.de/forum/wcf/images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Kommt mir irgendwie bekannt vor: silberner 'S' in Entfelden, Richtung Suhr

-
*ufeschieb*

No Meinige, Aaregige (Aa-regige, ned Aare-Gige
)?Sind die meischte andere meh d'Racer, wo möglichscht viu freese wend? Oder einsami Wölf?
-
Erinnert mich irgendwie an dieses Buch von Walter Röhrl , wo zwischen "Gentleman-Drivern" und "Racern" unterschieden wird...

-
Zitat
Original von steve hislop
ja saufen schadet erst ab 2000mtr ü NN

Pass bloss auf mit solch geschäftsschädigenden Äusserungen gegen diverse Skipisten-Bars...

-
Willkommen bei den 'S'-lern! 
Lass es sachte angehen und fahr nicht in den vielbesungenen Donaustrudel...

-
Mer händ jo niene e grösseri Aahüfig vo 'S', sondern sie sind rächt wyt ume verteilt. Wenn eine i synere Region mit dene us de Umgäbig öppis macht, chönd die vo wyter ewäg jo immer no entscheide, dass ne das die längeri Aafahrt au wärt isch.
Schaad isch eifach, wenn wie s'letscht Johr lang öppis grosses planet wird und dänn wegem Wätter (buechstäblich) is Wasser gheit. So passiert mit em Grill-Aalass im Mai(?). De Street hät's jo denn uf e Septämber nomol probiert, aber vo de viele Iteressänte isch churz vorhär plötzlich fascht kene me ume gsy. Use cho isch schliesslich de Sponti-Träff z'Aarau, wo rächt nätt gsy isch.
Drum vielleicht lieber "de Spatz i de Hand" plane. Dänn cha's doch au vorchoo, dass plötzlich en ganze Hufe zäme chömed. So jo by de Dütsche passiert mit em Flash synere "chliine" Spessarttour (wel glaub zweene de ander Termin ned gange isch), wo glaub schliesslich meh teilgnoh händ, als nochhär a de "grosse".
-
-
Ha für die Diskussion en neue Thread uufto:
-
Ha die letschte Täg - aagregt dur de Sponti-Träff uf de Habsburg - e chli übers Thema CH-Stammtisch nochetänkt. Aber nur irgendwo träffe und Stamm ha isch je nochdäm au ööd. So öppis wie am Sunntig findi guet: Mischig us änefahre (leider nur zum Teil gmeinsam), öppis aaluege und gmüetlich zämehocke.
Somit lancier ich d'Idee vom
Mobile Stamm 
Söll zwüsche emene 'stuure' Stammtisch (wo im Winter ä Option wär) und eigentliche Events wie Ganztagestoure lige. Was mir vorschwäbt:
eine kennt e tolli Strecki, en Besichtigungspunkt, e gmüetlichi Beiz oder was au immer und laadt zum ene mobile Stamm y
eher churzfrischtig abmache, wenn mer ungfähr s'Wätter könnt
e gmeinsami Fahrtstrecki sött dinne sy (wenn also z.B. Uussichtsbeiz: vomene Träffpunkt us zäme uefahre), aber au gnueg Zyt zum Quatsche und e (Flüssig-)Verpflegigsmöglichkeit sötts gä
drü 'S' länget, das es stattfindet (gyt andere d'Möglichkeit, sich churzfrischtig aazschlüsse)
Zytrahme: paar Stund bis halbe TagWie scho andernorts aatönt, würd i (sobald d'OZ mit Summerpneu ändlich druff sind) mol vo Aarau uus zunere Uusfahrt is Blaue ylade. Programm: quer dur d'Lanschaft um es paar Kurve, en kulturelle Punkt und dänn ab id Beiz...
![Freude :]](https://s2k.de/forum/wcf/images/smilies/icon_biggrin.gif)
P.S. Daf natürlich statt öppis Kulturells au öppis sportlichs sy.
Kegeln, Minigolf, Bowling, Billard etc. Aber eigentlich längt's, wänn s'Auto sportlich isch!