ZitatOriginal von El Barto
Ich werde auch da sein
ich ebenfalls
ZitatOriginal von El Barto
Ich werde auch da sein
ich ebenfalls
mega mersi yves
ZitatAlles anzeigenOriginal von netghost
Hi,
Haat e Freiden bei den Ries ugeruff fier d'Vidange an hun dann direkt gefroot ob se dann och 5w40 dran maachen....an waat waar d'Aentwert....noe mier hun nemmen 0w30 5w30 oder 10w60. Fierwaat haalen dei Leit sech net un d'Viirschreften? Wann se daat emol net richteg maachen dann zweifelen ech och um Recht.
Yves
noom Buch no kanns de 5w30 an 5w40 dran maan.
oder ierren ech mech do ?!
ech sin lescht Woch offiziel vum Garage Georges belunn gin ! ech wor dohinna well ech hun missen (weins Garantie Motor) een Ueleschvidange maan an um Wee dohinna ass nees meng Motorkontrollluucht ungaang. Sie sooten mir dunn et wier den Cat (deen bei hinnen 1300+TVA kascht) tjo ech o na een net Honda Cat besuerg an virdeischt mol den OBD drun gehaang an Surprise guer keng Cat Feelermeldung mee nees TPS ! ech sin faerdeg matt deenen !
63.5mm oda 70mm ?
mersi yves !
ja danke aber ich hatte ja schon auf uni-fit ( Kat )verlinkt und wollte wissen ob der 200 zeller passt ! daher brauch ich die Maße. 200 zeller 180 teuronen , s2000 Kat 300+ !
Hallo,
mein Kat ist leider hin
kann vieleicht einer mir die Maße von Kat geben ?
oder mir sagen ob dieser hier passen würde ?
L: 150 mm, B: 120 mm, H: 120 mm, GL: 360 mm, Rohr Ø: 51 mm innen
danke
mfg,
K.
ZitatOriginal von Micha B
Sensor und Adapter gibts in den üblichen Onlineshops, oder bei.... richtig, bei mir!
hab die ne Email geschickt
ech sin mat kengm bis elo zefridden gewiersht...autopolis daat shlemmst waat et gouf... domm Gesabbels nemmen excusen parat, laang Waardzait fir Domheeten an administraven Schnickschnack...
Georges net vill bessa opwuel den Andreas (daitshen Mecanicien) ansheinend eng drop huet o ganz fein ass mee sin wei laang nei mat Domheeten dei ech haat eenz gin...um Ufank Drosselklappenprobleem ...dunn noom Abbau vun engem neien Block mat Culasse ass den Woon awa net richteg gaang well ee Schlau net richteg drop wor... wor dunn no der 1. Revisoun zreck an wei ech en zreck krutt huet en gebockt...awa emma nemmen bei mir nie bei hinnen wor dunn an 5000km 6 mol zreck weins engem Lach an engem Schlauch... net emma hier Schold mee mir de Woon 3x zreck gin an gesoot et wier naisht...hun vill Zait mat hinnen verluer...gin nemmen na dohinna weins der Garantie vum Motor..
an zum Ries ...wor freier dachs do mat mengem Mazda 323 Gt-r wor dachs ganz fein mee awa haaten ma Szeenen mat him... wei ech mam S2000 eng Keia do an gefroot hun ob se ma keinten Compressioun vun den Zylinder moossen hun se mech ausgelaacht an gesoot dofier braishten sie den Auto een ganzen Daag...wann ech daat an enga halwa Stonn keint geifen sie mir 5000 euros gin wann ech bei se giff schaffen kommen...hun hinnen geäntfert wann se wellen Client'en haalen sollen se net sou domm lallen an sin gaang.. gin lo na hechstens dohinna an Magaseng een Steck sichen..
btw Kompressioun vum S moossen dauert eng mol keng 15mins...wann een well verdengen soll ech bei de Ries goen an hinnen daat weisen.
Conlucsioun wann een Meiglechkeet huet maat et selwa !
jipp hatte den Öldruckschalter gemeint !
vielen Dank für die Infos !!!
Grüsse,
K.
vielen Dank für die Infos !!!
Grüsse,
K.
wie habt ihr dann alle eure Öldruckanzeige angeschlossen ? nen Geber im Ölkühlkreislauf ?
Hallo,
weiss jemand wo der OEM Öldruckgeber liegt ? und welches Gewinde der hat ?
mfg,
K.
hahah habs grad auch selb entdeckt
danke !!!
ich blick da gar nicht durch wo findet man auf der Internetseite ein Anmeldeformular ? oder muss man Mitglied sein ?
Anmeldeforumulare jetzt online in english
http://www.superlapbattle.lu/w…2/registration-form_E.pdf
gibs aber auch in Französich
mehr Infos unter
Salut,
wollt hei bessi Reklamm maan
ass zwar schon am Forum ungekennegt mee hei na eng Keia fir Letzen
wier flott puer Letzen mat S'en do ze gesinn
K.
ZitatOriginal von walter_s
Ich weiss von meinem Mazda, das der Zündwinkel im Leerlauf regelmäßig hochschnellt wie von Dir beschrieben und zwar wenn sich z.B. die Klima zuschaltet.
Das dient dazu ein Absacken der Drehzahl zu verhindern.
25° ist zu hoch um so was zu kompensieren !!
ZitatOriginal von Jan B
Hm, warum ist es verständlich, dass er bei Halbgas bockt wenn im Leerlauf der Zündzeitpunkt springt? Das kann zusammen hängen, muss aber nicht! Gerne führen solche hergeleiteten Zusammenhänge in die Irre.
war halt ein Anhaltpunkt da ich sonst nicht weiss wo anfangen.
ZitatOriginal von walter_s
Hast Du dieselbe Diagnose schon mal bei nem anderen S ausprobiert ?
nein leider noch nicht ! es gibt nicht gerade viele S in meiner Gegend die ich anspamen kann
ZitatOriginal von walter_s
Ich weiss von meinem Mazda, das der Zündwinkel im Leerlauf regelmäßig hochschnellt wie von Dir beschrieben und zwar wenn sich z.B. die Klima zuschaltet.
Das dient dazu ein Absacken der Drehzahl zu verhindern.
Vielleicht ist der Zündwinkel gar nicht Dein Problem und Du hast ne andere Baustelle ?
hab ich mir auch shon gedacht aber wills eigentlich nicht wahrnehmen da ich echt keine Energie mehr hab