Interessencheck: kleine fun-LAN-party (Counter Strike Source)

• Hoi zäme,

han emol welle froge, ebs do evtl. de eint oder ander git, wo au hin und wieder echli Counter Strike zockt.

Han dänkt, mer chönnt sich ja velecht emol verabrede für e chlini LAN-party, 6-12 Lüüt wär jo scho gnueg und sicher sehr lustig.

Wänn und wo müesst mer denn halt zerst emol luege, wett eifach mol froge, eb denn generell Interesse defür würd bestoh.

Greetz,

Martin

• ich han au mega lang nüme CS zockt gha, bis i vor öppe 2 Mönet wieder emol agfange han, und es het mi eifach wieder packt :D

Bin noh nie anere LAN-party gsi, stells mer aber sehr lässig vor. Und jetzt, wo ja eh die chalt Johresziit chunnt (und min S im Winterschlof esch :( ), würds sich doch noh abiete, wemmer sech emol amene verrägnete Wuchenend würd zämefinde und echli zäme zocke.

Han allerdings kei Ahnig, was es do so a Vorussetzige git, demit das funktioniert... brucht mer dänk en Server, oder? Oder chan das eifach eine vo de Teilnehmer übernäh?

• @Yoda: wenn Du von Hannover in die CH fahren möchtest, um ein bisschen CS zu zocken, bitte! :D

Ansonsten ist der Sinn von LAN-partys ja schon, dass man beisammen ist und sich auch neben den Spielen noch etwas austauschen kann.

Aber davon mal ganz abgesehen: wir könnten ja für Online-Spiele einen reinen Spass-Clan machen (z.B. [s2k.de]) und uns da dann regelmässig online zum zocken verabreden... vielleicht könnte einer der Admins das hier abzweigen und als separaten Thread ins Bistro verlegen!?

@Mr.Schweiz: I han dänkt, Du segsch do de Informatiker, oder eppe ned? ;)

• @ all

Ein clan wäre ja noch lustig aber leider habe ich ein Problem beim Online zoggen. alle 20 sekunden friert mein Bild für 3 sekunden ein. und ich habe noch nirgends dafür eine antwort erhalten. Ich nehme jedoch an das ich bei LAN-Partys weniger Probleme damit hab (oder sonst spiele ich halt mit dem fehler was solls :D )

maddin :o

Naja, Informatiker bin ich nicht... wenn du in mein Profil schaust, sehst du was ich bin... jedoch arbeite ich da in der IT-Gruppe mache jedoch nichts am PC selber (nur softwaretechnisch)