CH-*Badefahrt* am Samstag, 19.07.2008

• wer ist dabei???

gemütliche 1-2h ausfahrt am kommenden samstag, 19.07.2008
    mit anschliessendem baden im neuenburgersee und grillieren für die die wollen...

treffpunkt: shelltankstelle, VW-garage in düdingen (kurz vor fribourg), gleich bei der autobahnausfahrt
    zeit: 11.00h
    ziel: portalban
    [Blockierte Grafik: http://www.swisscastles.ch/aviation/Fribourg/photos1d/portalban18062006_7276.jpg]

teilnehmer:
    paett
    street

(bitte ergänzen)

fahrroute folgt noch von street

• gemütliche 1-2h Ausfahrt :D
    glaubst ja selber ned :lol:

wär gärn debi, bin aber da grade unterwägs noch Öschtrich
    bis nächsch mou 8)

"Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen." Walter Röhrl

• Geili Idee, aber i cha leider au nid. Bi de grad im Dütsche am Radmuettere hole und denn si mir de no iglade zum Brätle.
    Wär aber gärn cho. Isch jo immer luschtig mit üch :]

Aber 1-2h Fahrt nach Portalban vo Düdingen :_? :_?

I ha dört mau gschaffet und ha vo Bärn ca. e haub Schtung gha und das miteme Pickup. Oder machet dir no chli Umwäge zum cruise?

• Zitat

Original von SHARK7
    Geili Idee, aber i cha leider au nid. Bi de grad im Dütsche am Radmuettere hole und denn si mir de no iglade zum Brätle.
    Wär aber gärn cho. Isch jo immer luschtig mit üch :]

Aber 1-2h Fahrt nach Portalban vo Düdingen :_? :_?

I ha dört mau gschaffet und ha vo Bärn ca. e haub Schtung gha und das miteme Pickup. Oder machet dir no chli Umwäge zum cruise?

Aaarghs... und ich dacht immer ich versteh Schwizerdütsch...
    aber nach der letzten Schwarzwaldtour Ende Juni mit euch Jungs wurd mir bewust.. nei nei.. des klappt doch ned so..
    Nun les ich das hier :lol: :lol: isch scho anstrengend alles zu entziffern :D

Have Fun im Bad :)

Grüße Kai

S2000 fahren... nichts geiler als das :D