News-Bar beim Haupt-BH wär ein Idee... isch ide nöchi vom Urania und d Match laufed det...
Beiträge von M--M
-
-
Jo, das isch guet, iigang obe... moonrock-S
-
Ehm, also vo mim Gfühl her isch s Parkhuus no rächt agnehm, sött eigentlich ned es Problem sii mit em tüüfe Auto...
Isch demfall Ok für dich am 19.00 bim Möwepick?
-
Jo, wörelos öppe am 19.00 wäri det mit em S... Und du chonsch au mit em S?
-
Also ich fahre vo Dättwil los... wenn luscht hesch cha me sich jo bim Frässbalke träffe... Wenn das öberhaupt uf dim Wäg liit...
-
Habs probiert und hat funktioniert... jetzt ist er ca. 1.5 - 2cm tiefer und macht einfach nur noch Spass
Das Gewinde am Schalthebel ca. 20mm abgesägt und das Gewinde im Knauf ca. 15mm aufgebohrt... Die Gewindebuchse hat sich zum Glück nicht gelöst und die Kontermutter konnte ich auch weglassen... So durch Zufall konnte ich den Knauf bis zum Anschlag festdehen und das Schaltschema hat gepasst... manchmal braucht der Bastler Glück -
Mol sicher, Beamer mitneh, ufstelle und Tokyo Drift luege... und nocher sälber nochli üebe
Nei, eigentlich isch es nur als Träffpunkt dänkt, isch im Zentrum und het praktisch immer freii PP's... ächli fachsimple döt und denn mol gmüetlich eis go trinke...
-
Jo klar...
-
Ufem 3 würdi mol säge...
Zämefassend:
Datum: 23.11.06
Ziit: 19.30
-
Hey, das mit M&M's hani jetzt ned gseh
Also ich find HB ned grad en optimale Träffpunkt, isch immer viel traffic döt... und grad 3 PP z finde und ufenand warte wird wahrschinlich schwierig... was meined ihr zum Urania Parkhuus? Denn chönte mer ufemene Stockwerk abmache, chli wiiter obe hets immer gnueg Parkplätz... wär so en vorschlag...
Viellecht chont no en Kolleg vo mir au no mit em S... denn wäre mer scho z 4...
-
-
Ok sorry ich hab eben ein geschlossenes Gehäuse aus MDF eingepasst und da verliert man viel an Volumen durch die Stärke der MDF-Platte und die Zwischenräume... ich hätte jedenfalls keine Amp mehr reingebracht...
Los Eblos: Machst du nur eine Platte und passt diese an die Öffunung der Mulde an, oder wie soll denn dein Sub aussehen!?Wegen Temperatur würde ich mir keine Sorgen machen, ich hab meinen Amp in der Reserveradmulde, und die ist ja noch gedämmt, zum Teil wirds da schon etwas wärmer aber hatte bisher noch keine Probleme...
-
Also ich han eigentlich au nüüt gäge Züri, aber denn müessts eher am spötere Obig si, wäge Vercher und so...
Ich stell jetzt do eifach mol en Termin id Rundi, und denn cha me jo drüber diskutiere... Do, 23.11.06, öppe am 19.30, irgendwo in Züri oder süscht irgendwo...
-
Bringst du das überhaupt alles rein in die Werkzeugmulde, dass du noch ein anständiges Volumen für den Sub hast?
-
Hee, isch nonig Winter, ab mitti Woche wirds wieder schön mit 15 Grad
-
Hmm, als Aargauer sött mer jo do zämehebe
Also ich wär grundsätzlich debi...
Gruess
-
Kann man eigentlich den 04er schaltknauf auch tieferlegen? Hat das schon jemand gemacht?
Ich hab mir das mal angeschaut... theoretisch wärs ja möglich das Gewinde am Schalthebel noch ca. 6-7mm weiterzudrehen und oben abschneiden, und dann den originalen Knauf ohne Gegenmutter draufschrauben und tiefer ist...
Noch tiefer bringen könnte man es, wenn man das Gewinde am Knauf die Ersten 5mm aufbohren würde...
Sollte doch funktionieren das ganze, oder?
-
Aaach nööö
Aber wie sagt man so schön, man soll das Pulver nicht schon am Anfang verschiessen... ich hätte sie natürlich schon noch gepostet... aber in ein paar Tage... Aber dein Post hat so gut gepasst, dass ichs halt jetzt schon reingestellt habe...
Gruss
-
Fortsetzung auf Wunsch von brunoammain
[Blockierte Grafik: http://www.magix-photos.com/mediapool04/8B/F8/67/50/3E/80/11/DB/96/59/D0/CF/D4/93/3A/25/oma/10/EDD8817070CC11DBB3DDFD33D4933A25.jpg]
[Blockierte Grafik: http://www.magix-photos.com/mediapool04/8B/F8/67/50/3E/80/11/DB/96/59/D0/CF/D4/93/3A/25/oma/10/EE1C8F5070CC11DB93DB9254D4933A25.jpg]
-
Willkommen im Forum!
Wieder ein Aargauer mehr