i findes höch... ä normale bodykit lackiere findi so 2000.-- agmässe.. villech biz meh... aber hesch ihm scho gseit dases nur 1 chlini reparatur ar front het und süsch nüt? und die isch würklech minim.
Lackierer
-
-
höch isches scho, aber ebe, wiiteri offerte ihole..
wenn nid scho im vorus weisch zu wemmde wotsch, denn würi mer immer paar offerte zum vergliche ihole.. so drü vier..
-
Morgääää
Also etz hani na bscheid vom Marco übercho und muen sege das khört sich scho viel besser a.
zitat:
Für die Demontage der originalen Verspoilerung, Einpassungsarbeiten ( geschätz ca. 4 h ) , vorbereiten , füllern und das Lackieren der Verspoilerung, danach Gitter einsetzen und deren Montage müsste ca. mit 2400 CHf gerechnet werden.ha zwar nie öppis vo Gitter erwähnt aber ok ok
vom priis her tönts scho mal vernünftiger.
greetz
-
Isch ja scho bits tüüfer..
-
chulo:
was hesch am zoa alles für "arbeite" agäh wo är söu/muess usfüehre. aber für d gfk front z flicke und d schweller widr suuber azpasse isch är sicher dr bescht ir schwiz.
-
Zitat
Original von Street
chulo:was hesch am zoa alles für "arbeite" agäh wo är söu/muess usfüehre. aber für d gfk front z flicke und d schweller widr suuber azpasse isch är sicher dr bescht ir schwiz.
Ich ha ihm gschriebe kha:
Also es isch eso. Dä Kitt isch ja lackiert. Also mä müessti abschliffe, neu füllere und lackiere. Ich chänts zwar selber abschliefä aber es isch mir lieber wenn du gad alles mache würsch.
Was stellsch du dir Priislich vor?
gruess
-
Es gfallt mer immer besser...
Zitat:
Achso dann sollten Fr.2000.- reichen denke ich mal aber wenn sie vorbei kommen und die TeileWir sehen können wir ganz genau sagen..!
Gruss Franco Maiolo
Zumac AG
-
sägi doch!! i würd mal zur sicherheit mit 2000.-- bis max. 2500.-- rächne..
wie gseit apasse sött mäh nid viu müesse.. aber äbä das isch geng sone sach.. wenn di oder mi S mau ä schade gha het und irgendöppis nid überiistimmt muess mäh sicher äs bizeli apasse. bi mim passts ämu guet und mäh het nid viu müesse apasse.
front dä chli hick..
alles abschliffe (machsch du ize?) füllere, schliife, lackiere..
2000.-- findi ä sehr faire priis.. kene halt zumac nid..
-
ja ich ha ihm das alles gseit was mer mache muen.
i weiss es nanig ob ichs selber abschliefä oder nid. je nach lust und lunä
jo kenne zumac au nid aber i denke die hends scho im griff.
ich warte etz mal no ab, bin no dä zoa am abehandlä..hehe
greetz
-
salü
etz hani na vom marco bscheid übercho. er isch mit 2000 stutz iverstandä.
etz isch eifach d frag für wer ich mich entscheide söll.
was meinäd ihr so?
ich wott eifach würklich ä suuberi arbet, mä sött kei farb unterschied gseh etc.
gruss
-
zumac kenni nid..
zoa arbeitet sehr guet und gnau! was ig bis ize gseh und ghört ha.
-
also demfall stahts momentan 1:0 für dä marco
-
So, ich han au 2 Offerte inegholt zum d Front cleane, sprich Löcher zuemache, Streckmetallgitte inetue, und s nummereschild abesetzte.
Offerte 1: 1100.-
Offerte 2: 500.-
De Priisunterschiid isch jo massiv
Jetzt weissi ned genau was i vo de 2 Offerte söll halte, 1100.- findi massiv z tüür, aber ich han schiss, dass de wos für 500.- wet mache, das Züüg ned suuber macht.
Was meined ihr so? Die 2. Offerte isch im übrige vom Fankhuuser. Tee, du hesch mer de empfohle, und mit em Priis wäri eigentlich iverstande, aber macht er au wörkli en suuberi arbet?
-
en front komplett lackiere kostet scho minimum 400 franke wenns guet gmacht isch, ich wür en pris i de mitti agmesse finde..
-
Jo, de Fankhuuser het gmeint, s lackiere wär öppe 250.- und de räscht halt löcher flicke, front abneh, und matierial...
Ich han au dänkt, so zwösche 650 - 750 wär ok... aber ebe, han kein Plan wani söll mache... muess glaub no en dritti go inehole...
Wie isch eigentlich de im Fricktal unde, Mario heisst er glaub?!
-
aso bim fankhuuser zahlsch 500? uf all fäll zum fankhuuser, de macht gueti arbet!
heder uf jede fall früehner.. nime nid a das sich die beide brüedere in sache qualität g'änderet hend... bechunsch au en kuhle mitsubishi kombi als ersatz... lol... oder de nissan.. chch
-
Jo, de Fankhuuser wörds för 500.- mache, bin grad vorher bi ihm gsi und das aglueget mit ihm...
Hesch du bi ihm au scho mol öppis lo mache?
-
jap... au de sashep3 usm holics, i bi au dür in ufe fankhuser cho, er hed damals alles a sim ctr wo hübschi pokäl abgrumt hed bi ihm lo mache..
-
Jo, wenn das so isch, denn wird ers wohl chönne... und jo, de priis stimmt au...
und wenn ers s erscht mol ned suuber macht, denn muess er halt es 2. mol ane -
genau ,o)
-