sry street - dann hab ich das "heiss" halt dazugedichtet ;-)... und ob die nun schwarz oder blau sind ist mir eh wurst.. *lol*
go honda for moonrock-Type S-lippe
sry street - dann hab ich das "heiss" halt dazugedichtet ;-)... und ob die nun schwarz oder blau sind ist mir eh wurst.. *lol*
go honda for moonrock-Type S-lippe
hrhr Flo chum obeabä
pepe isch grad gar nid guet mit mir im momänt!!!! i wot iz mis carbon verchoufe u när hani ä schöne wiise cleane s2000 mit cr-wing u i fackle aues ab u lah aus lah kabutt mache wo mer im wäg steit.. nämlech... *ufebodestampfe*
nei iz ärnschthaft.. i muess dä wing ha.. gfaut mer huärä.. aber dä isch eifach z uffäuig für dä "illegau" z montiere.
ich gseh scho flo, du hesch di i de wing verliebt
frag doch mal dä paett, ob er dis carbon züg wott
nene paett wot clean... i luege iz mau öbs öpper nimmt.. süsch machi möbu druss gsehts sicher ou guet us...
paett wots nid het ke gäud für das.....
also wenn i ken berlina S hetti, denn hetti dis carbon schniggschnagg gno :D...aber schwarz und carbon...No go....
pepe: hani ou scho vo süsch öperem ghört.. aber mir gfaut z.b. am timo sine sehr... wieso heit dir ou aui schwarzi chäre... gopf nomau...
ZitatOriginal von Street
wieso heit dir ou aui schwarzi chäre... gopf nomau...
Will schwarz ganz eifach die schönsti Farb isch für de S!
Zur Ablenkung hier mal ein paar Detailaufnahmen von der Innenseite des Kofferraumdeckels mit den Montagepunkten des Flügels sowie die Verstärkungen.
@ Dark_Arrow: Was würdi de gschpass öpe choschte? Weisch da scho gnauers?
ZitatOriginal von Snipe
@ Dark_Arrow: Was würdi de gschpass öpe choschte? Weisch da scho gnauers?
Nein!
Schätze mal, etwa CHF 1'400.-- Material + Montage (+ in Deinem Fall noch umlackieren, da es den S2000 "S" nur in schwarz, gelb und blau gibt (zumindest in CH) :?! Es sei denn, Du würdest einen schwarzen Flügel montieren wollen... )
hehe, ja die Stützen in Schwarz und der Flügel in Perl Weiss uiui Braucht's da einen neuen Heckdeckel, oder kriegen die das so wie auf den Bildern hin?!? Wenn du mehr Details hast mir bitte mitteilen
THX
uiuiuiui *audefürbindassdesnipededruffduet*
hophop Dark_Arrow..mer erwartet vo dir dass das klappet
Heyhey... nur kei Stress, gäll!
Und vo MIR müend ihr sowieso nüd erwarte! Chömed ihr zerst emol de S cho abhole, bevor ihr da gross über Spoiler schnorred!
Snipe: Dänke, me chan scho de orig. Heckdeckel so bearbeite. Ganz gnau chanis Der aber au noni säge, müesst zerst emol gnau nacheluege. Ihr chönd jo sust emol wieder bi mir uf Bsuech cho, denn chömmers emol mitenand gnauer aluege...
ja stimmt, abhole müemeren ja au no hei, machsches eus aber au nöd grad liecht hä
ja chömed susch mal wieder uf es Praliné und es Coke bi 3 C° verbii
das weekend chunnts jetzt eh mal no go schneie...pressiert also nonig eso hehe
thx
ZitatOriginal von Snipe
...ja chömed susch mal wieder uf es Praliné und es Coke bi 3 C° verbii
Pralinés hets kei meh, hesch Du jo alli gfrässe!
ZitatOriginal von Snipe
das weekend chunnts jetzt eh mal no go schneie...pressiert also nonig eso hehe
Chum, bis eifach ruhig!
Ich mags ned ghöre. De ganz verfluecht Winter isches z'warm und troche, und jetzt, wo de Früehlig sett afange (morn Morge 06:48 Uhr esch meteorologische Früehligsafang ) chunnt dä verf****i Schnee doch noh...
Und min "S"üesse mues ide Garage blibe...
Hehe du bisch en aarme.. vor allem weld ja niiiiiäääää im Winter mit dim S usebisch gell (so vo wägä U-Nummere und so )
Bisch am Samschtig am schaffe?
Ufd Praliné verzichted mer suscht usnamswiis.. vielicht hets ja defür Osterhase [Blockierte Grafik: http://www.smilies.4-user.de/include/Essen/smilie_essen_035.gif]
muhaha, ja gseesch, muesch halt gedulde bis ich im Mai i eue Lade inne trabe und de offizielli Startschuss vom Summer abgib [Blockierte Grafik: http://www.smilies.4-user.de/include/Wetter/smilie_wet_009.gif]