Bilder vom kleinen Aargauer Sponti-Treff

  • Obwohl sich das Wetter heute ja sehr bescheiden zeigte, haben wir eine Lücke im Regen gefunden, um offen zur Habsburg zu fahren und auf der Terrasse was zu trinken. Für die Heimfahrt musste das Verdeck dann aber zu bleiben...


    Sonnenschein bei Ankunft!




    Die weisse Perle von Snipe und sina2000:



    Ausblick vom Bergfried:



    Der Zweifarbige von Mr. Schweiz:

  • :thumbup: War echt cool heute Nachmittag :) Nächstes mal müssen wir bei Petrus nur besseres Wetter bestellen für eine zusätzliche kleine Ausfahrt..
    Und das Tennisspiel haben wir nicht mal verpasst.. auch wen es für Federer gerade eben nicht gereicht hat :?
    Also, bis zum nächsten mal... der Sommer ist ja noch lang :D


    PS: Mr. Schweiz, hast du deine Kleider schon in der Waschmaschine? ;)

  • war ein gemütlicher Nachmittag mit teilweise schönem Wetter, nur als der "kleine" Hunger kam, machte uns das Wetter einen Strich durch die Rechnung und drinnen war alles überfüllt :roll: fortsetzung folgt, dann aber bei schönem Wetter 8)


    PS: Danke für deine interessanten Infos über die Burg Tomcat :thumbup:


    grüsse phil

  • Hey Tom, Sina und Phil,


    Merci fürs spontane Treffe hüt. Macht immer Spass lüüt usem Forum kennezlerne und mit ihne z'lache !


    Merci Tom für din Biitrag mit der Kamera :D vo mir us chasch au s'Gruppefoti poste gell ;)


    @Sina, ja mein T-Shirt ist schon in Richtung Waschmaschine unterwegs. Bei den Hosen bin ich mir noch am überlegen ob die nicht auchnoch morgen getragen werden :lol:

  • S'nögscht mol holemer nor öppis im McDrive und trinkeds unterwägs. Beweglichi Zyl sind schwiriger z'breiche... :lol: :lol:


    (Keis Träffe ohni Insider... ;) )



    Gruppefoti? Isch leider ne ganz scharf worde. :roll: Aber wenn die andere au yverstande sind, stelli si ine...

  • jojo nu here mit dene Fötteli ;) (aber de phil meint nur mit Zensurbalke überem Gsicht :lol: )


    So Tom, was gömmer s nächscht Mal go ahluege, s Landesmuseum? ;) Mit somene super Füärär müässt mer eigentlich mal e richtigi Schwiizer-Gschichts-Tour mache :]

  • Zitat

    Original von sina2000
    jojo nu here mit dene Fötteli ;)



    Die Burgbesteiger: Snipe, Sina2000, Mr. Schweiz



    Zitat

    Original von sina2000
    So Tom, was gömmer s nächscht Mal go ahluege, s Landesmuseum? ;)


    Träff in Aarau, dänn mir noche über d'Salhöchi und Fahrt is Blaue. :] Kulturprogramm surprise... :lol:

  • Zitat

    Original von Tomcat
    Träff in Aarau, dänn mir noche über d'Salhöchi und Fahrt is Blaue. :] Kulturprogramm surprise... :lol:


    Uiui für Überraschige bini immer z ha :) wen fahred mer los? ;)

  • Hehe es isch niemert z jung zum vomene S z troime.. höchschtens z jung zum eine fahre ;)


    Ja Mischter Schwiiiz den isch ja supi wen du au wieder debii wärsch..müänd nur es paar anderi Aargauer/Zürcher mobilisiere s nächscht mal au a sonere Kulturverahstaltig teilzneh... ;)
    s nächscht mal chönt mer ja id Vogelwarte uf Sempach http://www.vogelwarte.ch/home.php?lang=d&cap=voegel
    wär doch was, oder :lol:

  • Zitat

    Original von Mr. Schweiz
    @Sina
    Du ja wieso eigentli nöd :o bin scho lang nüme i der Vogelwarte gsi ;)


    MacZweifel
    Glaub mer, min Honda S2000 z'chaufe isch eis vo de beschte Sache wo ich je i mim Lebe gmacht han :o :D bin 19ni gsi wo ich en kauft han, als fascht i dim Alter !



    Das isch schön z`khöra... :D Kanns khum erwarta bis i na han, muess jetzt aber leider no warta da es sich jetzt sowieso nüma lohnt da dr Summer bald fertig isch und i no Job mässig was am macha bin... Aber spötestens nögst Früahlig stoht er bi miar ir Garage! :thumbup: :]
    Bis dahin fahremer halt no kli mit em damaliga Kult Auto uma... :lol:



    Machend iar viel so spontan Treffa, well den könnti miar d`Weekends nögst Summer reserviara... :P