Crash Recorder

• Hey

I weiss, es het hie nid viu wo unger 25gi si u e S hei. Aber viläch het ja süsch einä scho chli erfahrige mit dem crash recorder vor axa winterthur gsammlet. viläch o i nem angere outo. mir hei si drum so einä offeriert. u -15% uf dr prämie isch haut scho nid grad nüt.

merci
    gruess sebi

• Ja i han es mer au überleit aber schlussendlich bini zum entschluss kho das es nüt für mi isch, i fahr doch ab und zuah kli zügig mit em S und den wenn was passiera wür und dia Herra vor Versicherig döt dia Data würen abgriffa, würends vilicht feststella das es doch nit ds richtiga Tempo gsi isch wo i gwählt han.

I bin au absolut nit eina wo rasst, aber uf da Päss doba bini doch ab und zua mol kli zügiger unterwegs.

• Zitat

Original von Maggo#13
    Ist das Ding einer Schweizer Erfindung? :lol: Ich versteh nämlich kein Wort. :P Aber wenn das in D und A keine Geige spielt, dann sabbelt ruhig in Eurem Kauderwelsch weiter! :D

Ob Schweizer Erfindung weiss ich nicht, bezweifle es...

Aber eine Autoversicherung in der Schweiz gibt Neulenker das Angebot solch einen Crashrecorder zu verbauen und somit wird die Autoversicherung um 15% gesenkt.
    (Einbau etc. wird alles von der Versicherung bezahlt.)

Mehr Infos:
    http://www.crash-recorder.ch/

• @maggo
    das ding gibts so viel ich weiss nur in der schweiz

MacZweifel
    das si äbe o genau mini überlegigä. abr 15% isch dami viu! vorauem wemmä uf jedä franke muess luägä ;)
    wobi, wess eim uf nem passfährtli nimmt, de isch jedere versicherig klar, dass mä äuä nid e apassti gschwindikeit het ka. mit odr ohni crash recorder :roll:

• Naja bi miar isch das Thema eh erledigt, ich han Wechselnummera da i zwei Autos han und deshalb gohts sowieso nit.
    Traua irgendwia dera sach eifach nit, für mi isches nüt. Ständig das Gfühl das i kontrolliart werda sofern was passiera wür, nai nai das bruch i nit! :?

Aber lueg, du bisch demfall oder wirsch au zur AXA Winterthur goh? I bin au döta und wenn du dia zwei Phasausbilidig kmacht hesch, kriagsch au viel Rabatt, deshalb hani im Dezember dr zweiti Teil vo der Usbildig.
    Luut minem Versicherigsmaa wird das au öpa 10% usmacha wenn dia abgschlossa hesch und ihna dia Diplom zeigsch. :thumbup:

• iu, i ha rächt gäbigi bezihige u cha dahär scho seeeehr töif istige. so öppis fingsch aus jung- und neulänger eigentläch niene :) u die kurs hanni scho gmacht, abr hei si nid mit dri packt id offerte. de wird nomau chli günstiger.

i verstah di genau! das isch äbe o mini befürchtig, dassi mi när ging beobachtet fühele... mal guggen. abr i wirdes äuä scho la dri boue... i ha eh nid vor mi S um nä boum z' liire :lol:

• das het niemer vor...

i würd glich d finger wäg lah dervo... i gseh weniger z problem drine das me sech ständig beobachtet füeut aus meh das me äbä vergisst dases iboue isch... und denn isch de tümmer wenn mau öppis passiert...

mi cha zwar mitemne s2000 50 u 80 u 120 fahre.. aber spass machts nid...

bsunders we me ire gruppe ungerwägs isch u wot drane blibe.. wieso ou immer... bisch nie uf dene tempo's..

das isch öppis wo guet isch für studänte wo äs outo hei wo si nie bruche u denn so unsicher si das si äbä eh nid 50 oder 80 fahre..

• Find ich eba genau au... :thumbup:

• ehja, heit ja rächt giele! :thumbup:
    isch ja ungerem strich o mini meinig!

egau, i bi hüt mau bim TCS gsi. u när hei mir e offerte zämä ka u när isch die öppe 200.- über derä vor axa gsi. u när isch doch die würkläch nätti beraterin mau mit ihrem chef no ga redä u iz hanni die gliche bonussteufe wie bir axa, bi öppe grad glich +/- 50.- u ha kei crash recorder drin :D

i vermuete mir hei ä sieger :lol:

• Auso so ä crash reporter würd nie i mi S cho

he überleg mau du schparsch 15% so lang de nüt hesch

aber wie dr street seit geisch chli go usfahre u s passiert öppis wird d versicherig aus erschts regress schreie u de si die 15% schnäu mau verlohre

wenn i ä black box bruche wird i pilot :lol:

• Hi zäme

Jo diä black box würd ich au nöd ibaue. Gründ händ ihr jo scho zu genüge ageh!

Dä Crash-Recorder isch eh nur än guete Marketing-Gag vo dä AXA, will es mached nöd vieli Lüt, hät mir selber än Mitarbeiter vo dä Axa gseit! 8)

D'Axa hät damit doch folgendi Ziel erreicht:

1) Durch d'Iführig händ viel über d'Axa gredet! -> Axa in aller Munde
    2) Alockig von Neulenker -> günstige Police
    3) Das Sicherheitsdenke dä Lüt vermittle. Alli findet das super wenn mer chan Unfäll nochvollziehe, vorallem diä älter Generation wo immer über Raser klaged. Jetzt mit dene Raser-Debattene sowieso...

Schlussendlich hät d'Axa a Symphatie und a Neukunde gwunne. 8)

Und übrigens, es werded bimene Unfall gar nöd alli Crash-Recorder usgwertet... ;)

Edit sagt zu sebbi: Hol mol no d'Offerte vo dä Generali i, diä sind mi mim Z4 M diä günstigste gsi! und dä BMW kostet mich glich viel wiä dä S dozumol, isch aber fast doppelt so tür.... :nod:

• Zitat

Original von flashi
    Hol mol no d'Offerte vo dä Generali i, diä sind mi mim Z4 M diä günstigste gsi! und dä BMW kostet mich glich viel wiä dä S dozumol, isch aber fast doppelt so tür.... :nod:

Also d'Generali hätti gmäss Offerte für myn 'S' au fascht dopplet sovil wölle, wieni defür jetzt by de AutoTCS zahle. Glaub mit emene 'S' muesch det ned wölle lande... :lol:

• Ich würd mer nie en Crash Recorder ihboue lah.. Nacher schüsst dich eine ab und den wertets das Ding us und findet ich hegi 1 Sekunde z spaht bremsed und den bin ich genau so de dubbel wie de ander wo mi abgschosse het.. nei danke, den bouui lieber ufs normale verchehrsgsetzt und lahn d versicherige underenand mit ihrne guetachte entscheide wer de unfall verursacht het und öb mer no hett chöne bremse oder nöd...

I glaub d Chance das du selber negativer bi mene unfall bewertet wirsch als positiver isch vill gröser als wend keis hesch.. Ich glaube bi 90% vo allne unfall heissts den nämlich: Hettet sie au chli gluegete und vorher reagiert, wär vil weniger passiert... (au wen de ander vielicht de fehler gmacht het und z.B. bi root über d chrüzig isch)..

Vo dem her: Ich zall lieber 15% meh prämie und muen bimene unfall wo ich nöd würkli gschuld bi nöd no d angscht ha sie nemed mi wege weisichwas drah..

• tomcat... was hätsch de zahlt bir axa.. ha mine dert versichered gha für 1800.-- im jahr mit parkschade, volkasko, bonusschutz und 500.-- sälbschtbehalt... bi mim unfall isch näbem betrag vom outo woni nach 2 wuche ha ufem konto gha ds abschleppe vo 750.-- ohni murre zahlt worde (abschlepe ghört bi vk ja derzue)...

bi top zfriede gsi...

mini fründin het iz grad offerte ighout zumene nissan primera 1992..

axa winterthur teilkasko bi 60% = 1100.-- im jahr
    tcs basler teilkastko bi 55% = 1420.-- im jahr....

• ich würd mir NIEMALS so ein Big Brother Ding einbauen lassen
    Wer kann schon wissen was da noch alles aufgezeichnet wird?

der nächste Schritt ist dann das das alle Auto an Bord haben und sobald Du zu schnell fährst, wird die Busse gleich vom Konto abgebucht - siehe Film Demolition Man wars glaub ich (der ist übrigend super: da bekommt man sogar Bussen fürs Schimpfen :lol: :lol: )

nein im Ernst, ich hoffe das niemand sich so ein Ding einbauen lässt
    ich bin der gleichen Meinung wie Sina - zu 99% bist dann du schuld, weil der Unfallgegner hat ja wahrscheinlich keine Black-Box an Bord
    Boykottiert das Ding!!!

"Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen." Walter Röhrl

• Zitat

Original von Street
    tomcat... was hätsch de zahlt bir axa.. ha mine dert versichered gha für 1800.-- im jahr mit parkschade, volkasko, bonusschutz und 500.-- sälbschtbehalt...

nöd schlecht dä Pris 8o, isch din Beroter viellicht ä blondi Sie gsi, dass so billig davon cho bisch? :lol:

Ich han döte zumol uf tüfster Stufe öpe 2300.-- bi dä Axa zahlt ka, das sind 500 Stutz meh. Frog mi scho immer wiä diä "Trickser" das chönd mache... :roll: