Hoi zämä
I ha mer s C-West Bodykit chauft und etz bruch i nur na Öppert wo mir das Ganze lackiert und evtl. chlini apassige vornimmt.
Cha mer den Öppert vo eu Eidgenossä, mir en guete Lackierer / Tuner empfehle?:) Guet wer i dä Ostschwiiz.
grüessli
Hoi zämä
I ha mer s C-West Bodykit chauft und etz bruch i nur na Öppert wo mir das Ganze lackiert und evtl. chlini apassige vornimmt.
Cha mer den Öppert vo eu Eidgenossä, mir en guete Lackierer / Tuner empfehle?:) Guet wer i dä Ostschwiiz.
grüessli
für 100% perfekte Arbeit würd ich dir in Aesch bei Birmensdorf einen Lackierer empfehlen.
In der Ostschweiz ist Marco Zoa, wird für dich das nächste sein!
meinst du stef? zoa hab ich ihm auch schon empfohlen..
wie heisst der in Aesch denn?
Marco kenn ich selber aber..naja..
nene ich mein die Lackiererei von René Sahli, Mr. Petrolhead im Hondaholics.ch Forum.
ah wuala... stimmt den hätten wir auch noch..
mmmmh..der ist sicher ziemlich teuer...
du erhälst wofür du bezahlst, so ists halt..
topqualität hat seinen preis..
wieviel rechnest du denn fürs lackieren?
Ich kann noch die https://s2k.de/www.zumac.ch empfehlen, bei denen habe ich mein Baby auch lackieren lassen, isch in Frauefeld also 10 min. vo Winti machen noch sehr gute arbeit.
ok merci
ZitatOriginal von Joey-2000machen noch sehr gute arbeit.
aber was meinsch demit? nüme lang oder was?
greetz
ZitatOriginal von Joey-2000
Ich kann noch die https://s2k.de/www.zumac.ch empfehlen, bei denen habe ich mein Baby auch lackieren lassen, isch in Frauefeld also 10 min. vo Wintimachen noch sehr gute arbeit.
der macht auch super airbrush
Tee: zoa hat genug arbeit mit meinem "S"chatzi
ZitatOriginal von Tee
wieviel rechnest du denn fürs lackieren?
ja so zwisch 1000.- bis 1200.-
ZitatOriginal von S2k
Tee: zoa hat genug arbeit mit meinem "S"chatzi
soso...was machsch denn a dim Baby? chum verzell
chasch mer ja denn, sege ob de marco e suberi arbet gmacht het.
marco ist einer unserer sponsoren der clique
war heute morgen bei ihm um div abklärungen machen für eine komplette umlackierung
ZitatOriginal von Chulo
ja so zwisch 1000.- bis 1200.-
aber ohne irgendwelches anpassen....
ja eigentlich scho..es isch scho mal apasst worde evtl. nur chli nabesserä.
i denke da isch de absolut minimalpris für en front mit nahbessere wo suber sell gmacht si..
isch nid nume front...siitäschweller und heckasätz au no also demfall öpä 2000.- oder wa? gut chunt halt druf a bi wem. ich wird mer denn mal vo dene lüüt wo ihr mir empfohle hend e offertä verlange und denn mal luege.