Jetzt isch no Hai gnuag honda
hubbs
Jetzt isch no Hai gnuag honda
hubbs
Des hab ich jetzt net verschdone!!!!
ich brich ab!
Dô kommd koi Sau drauß , Dô möchd oims Fiedle schwätza
Ha no!
hubbs
.....und miär armä Schwiizer händ wider gar nüt übercho. Da lönd doch diä usem groossä Kanton eifach all diä liäbä nettä Schwiizer eifach so linggs ligge und ladet si nöd emal ii. Debii chönd mir doch vill besser autofahrä als die Schwabä.
QP schrieb am Wed, 26 May 2004 11:03 |
.....und miär armä Schwiizer händ wider gar nüt übercho. Da lönd doch diä usem groossä Kanton eifach all diä liäbä nettä Schwiizer eifach so linggs ligge und ladet si nöd emal ii. Debii chönd mir doch vill besser autofahrä als die Schwabä. |
Bass uff, sonsch langd dei Zoabirschd morga ens läre
hubbs
QP schrieb am Wed, 26 May 2004 11:03 |
.....und miär armä Schwiizer händ wider gar nüt übercho. Da lönd doch diä usem groossä Kanton eifach all diä liäbä nettä Schwiizer eifach so linggs ligge und ladet si nöd emal ii. Debii chönd mir doch vill besser autofahrä als die Schwabä. |
Bachel wia dia hot mr früher bis zom Hals eigrabe, ond was rausguckt hot, des hot mr oifach weggschdalbt !
Bisch Du no ganz rächd?
hubbs
also urs ich bin au (ich hoffe) am 24h ranne dabi also gsehsch zürcher sind doch vertrate smile
Plädiere für Mundart Forum mit Untertiteln
hubbs
oiso i muas soga ds i ka wuart vasteh! isch zwoa net schäblisch oba i probias a amoi! (hoff es loacht mi kana us)
sog a mal, hubbs. Wo hasch dees glernt?
D´Weiber hennd emmer recht, bsonders dia oigne.
hubbs
hehehe ich lach mich schlab iwer de Hubbs!!!
Die Schwowe un Schweizer missen uff basse sunscht kennen se ihr Fleddlesub nunerbeame.
bin isch eigentlisch de änzischte Pälzer do???
Biiiiiiirgit?!?!?!?!?!
hubert_k schrieb am Wed, 26 May 2004 11:12 |
D´Weiber hennd emmer recht, bsonders dia oigne. hubbs |
ha, dees kasch wissa. Moina isch bsonders gfährlich, gell...Mel!
und s schönste isch ich verstahn was ihr schribet das isch doch ja unglaubli en zürcher de schwäbisch und wienerdialekt verstaht
Lui schrieb am Wed, 26 May 2004 11:12 |
hehehe ich lach mich schlab iwer de Hubbs!!! Die Schwowe un Schweizer missen uff basse sunscht kennen se ihr Fleddlesub nunerbeame. bin isch eigentlisch de änzischte Pälzer do??? Biiiiiiirgit?!?!?!?!?! |
NIX gibts!!! Ihr Ausländer schätzet au schwäbisch! Isch dees klar? Hubbs kriegts ja au na.
Kate schrieb am Wed, 26 May 2004 11:10 |
oiso i muas soga ds i ka wuart vasteh! isch zwoa net schäblisch oba i probias a amoi! (hoff es loacht mi kana us) |
Gang liebr noml uft Schual!
@ Venes
Dua die ganza net-Schwoba nemmet os net ernscht!
Wa machama jetzet?
nee, meer redden pälzisch wuus doch so en scheene dialeggt iss...gelle Lui? 's henn a all immer en haufe schbass debai wonn se bei uns dehääm sinn unn mir unn moine eldre zuheeren
TimoDe schrieb am Wed, 26 May 2004 11:16 |
@ Venes Dua die ganza net-Schwoba nemmet os net ernscht! Wa machama jetzet? |
Solang se schwäbisch schwätzet ond uns koi Geld koschtet, macha mr nix!
Ansonschta schicka mo d' Schläger-Hubbs vor! Dr däd de neigschmeckta scho d' Kiefer behandla und d' Zeeh neu juschtiera.
hehehe genau Birgid!
Hab a letscht e neies Word gelernt: Griffel-Kaschde!!!!!!
Dene zeige mer´s schun uffem Renne.