Sonntag, 15.00 h, mobiler Stamm

• Hoi zamä

Scheint ein netter kleiner Ausflug gewesen zu sein
    Wir haben auch noch überlegt, sind aber dann doch nur faul in der Sonne rumgelegen
    War auch mal nötig :)

Auf jeden Fall danke fürs informieren ;)
    Next time sind wir wieder dabei

Gruss
    Pädu

"Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen." Walter Röhrl

• patrick, ja mues ja schliesslich au mal sii ;) bis zum nächschte Usflug :thumbup:

MacZweifel, wänn bechunsch din S denn?

S2k, schöni Ferie demfall, luegsch das der die Sieche det nöd de ganzi charre bim parke verbüüled :roll:

gruess Phil

PS: immer guet wenn "Euse" Mobili Stamm a grössi zuehnimmt 8)

Einmal editiert, zuletzt von Snipe (4. August 2008 um 17:23)

• Zitat

Original von Snipe
    wäred ebbe de summer no fascht uf Paris, hends denn aber doch bliibe lah!

Det gilt im Chreisel Rächtsvortritt. Söll sottig gä, wo stundelang um de Arc de Tromphe gfahre sind, well's nümme usechoo sind... :lol:

Mr. Schweiz
    Hüt obig mit em 'S' z'Hunzi düregfahre, stoot d'Schmier am Strosserand (grad noch em Burger King) und eine luegt my scho lang a, woni druf zu fahre. Ha scho gmeint, jetzt müess i au no de Pilz zeige. :o Het mi denn aber ned usegwunke... :]

• Zitat

Original von Tomcat
    übrigens: Carbonara! :lol:

schöne ausfahrt hattet ihr da zusammen :thumbup: :] :] :]

tomcat alter spassvogel ;) :D
    spliff ist für mich kult :thumbup:

Gruß Alexander G
    04.06.2002 - 28.01.2006 Silverstone Schwarz Rot
    28.01.2006 - 04.09.2019 Moonrock Bi Color Schwarz Rot

Leave Me Alone,
    I Know What
    I´M Doing ! ;)
    K.Raikkonen

• Zitat

Original von Snipe

MacZweifel, wänn bechunsch din S denn?

Ja wenn es so lauft wia ich will in da nögsta zwei drei Wucha und sus muessi das ganza verschiaba uf da früahlig... :? :nod:

Aber bi dem Wetter kunnt ma ja nit würklich wiit ohni ds Angst ha das es regnet... :evil:

• update....

war gerade ein wenig beschäftigt als das Telefon heute um 3 Uhr klingelte...

Mr. Weber von der Polizei, es tut ihm Leid, Honda hätte alles bestätigt und er habe auchnoch seinen unwissenden Kollegen informiert :D :o

hahaha.... yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa :nod:

• Zitat

Original von Snipe
    aha oke, hesch demfall nonig de passendi gfunde? Das mitem wetter isch halt. s'gueti isch am rege , dass ich so nid zviel km mache ;) hanen jetzt sit ahfang Juni und scho 4500 km druff grins :roll:

doch passendi hetti gfunda aber ziitlich isches zimmlich eng etc. deshalb wirds evt. halt au erst nögst früahlig! Aber dr richtig hani uf jedafall gfunda!!! 8) :thumbup:

• Zitat

Original von Mr. Schweiz
    update....

war gerade ein wenig beschäftigt als das Telefon heute um 3 Uhr klingelte...

Mr. Weber von der Polizei, es tut ihm Leid, Honda hätte alles bestätigt und er habe auchnoch seinen unwissenden Kollegen informiert :D :o

hahaha.... yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa :nod:

de chan jetzt sicher wieder go Verkehr winke :]

MacZweifel: jo denn luegsch das's no ziit hesch :)

2 Mal editiert, zuletzt von Snipe (5. August 2008 um 17:40)

• Zitat

Original von sina2000
    Heieiei die Polizei muss ja dooof sein... die werden Ihre Anzeige gleich wieder zurück ziehen wenn Sie erfahren, dass der runde Pilz original ist... *grins*

So, von mir auch noch ein Danke an euch Jungs, hat wieder super Spass gemacht.. und unser Tomcat hat uns einmal mehr ein Stück Schweizergeschichte näher gebracht ;)

Hier noch ein paar Fotos.. (Hoffe Ihr habt nichts dagegen, wenn man die Autonr. sieht... sonst einfach melden...)

schöni Bilder, bruche glaub au unbedingt wieder än S!!!! :nod:

Übrigens wägem Pilz han ich das mol so innere Kontrolle gmacht:
    Polizist: Sie händ do än verbotene Pilz montiert!
    Ich: Nö
    Polizist: Doch, dä isch nöd erlaubt
    Ich: Zücke das Handbuech und siehe da, es isch sogar äs Bild im Handbuech wo mer dä Pilz im Filterkaste sieht!
    Ich: und isch dä Pilz immer nonig erlaubt?
    Polizist: Ok, sie chönd witerfahre!
    :lol:

Muhahahaha

von S nach Z4M, oder von schwarz nach silber! :D