übrigens: Carbonara!
Sonntag, 15.00 h, mobiler Stamm
-
-
Zitat
Original von Tomcat
übrigens: Carbonara!
Geschmeckt hats auf jedenfall allen (auch wenn ich die einzige war, welche keine cola dazu hatte.. ) -
Ja das Essen war super wie der Ausflug. Auch noch vielen Dank an alle.
-
Hoi zamä
Scheint ein netter kleiner Ausflug gewesen zu sein
Wir haben auch noch überlegt, sind aber dann doch nur faul in der Sonne rumgelegen
War auch mal nötigAuf jeden Fall danke fürs informieren
Next time sind wir wieder dabeiGruss
Pädu -
Schöne Bilder, freu mich sobald ich endlich meinen S habe mal eine runde mit euch zu cruisen!
-
ach du schande das hab ich erst jetzt gesehen
wir hätten gestern doch zeit gehabt zum kommen
nun ja, vielleicht klappts das nächste mal
werden morgen mit meinem "S"chatzi nach Nizza / Monaco fahren in den urlaub
-
patrick, ja mues ja schliesslich au mal sii bis zum nächschte Usflug
MacZweifel, wänn bechunsch din S denn?
S2k, schöni Ferie demfall, luegsch das der die Sieche det nöd de ganzi charre bim parke verbüüled
gruess Phil
PS: immer guet wenn "Euse" Mobili Stamm a grössi zuehnimmt
-
-
hehe ja dänn isch ja supi, wäred ebbe de summer no fascht uf Paris, hends denn aber doch bliibe lah!
viel spass det. -
Zitat
Original von Snipe
wäred ebbe de summer no fascht uf Paris, hends denn aber doch bliibe lah!Det gilt im Chreisel Rächtsvortritt. Söll sottig gä, wo stundelang um de Arc de Tromphe gfahre sind, well's nümme usechoo sind...
Mr. Schweiz
Hüt obig mit em 'S' z'Hunzi düregfahre, stoot d'Schmier am Strosserand (grad noch em Burger King) und eine luegt my scho lang a, woni druf zu fahre. Ha scho gmeint, jetzt müess i au no de Pilz zeige. Het mi denn aber ned usegwunke... -
Zitat
Original von Tomcat
übrigens: Carbonara!schöne ausfahrt hattet ihr da zusammen
tomcat alter spassvogel
spliff ist für mich kult -
Zitat
Original von Tomcat
Det gilt im Chreisel Rächtsvortritt. Söll sottig gä, wo stundelang um de Arc de Tromphe gfahre sind, well's nümme usechoo sind...gröhl
-
Zitat
Ja wenn es so lauft wia ich will in da nögsta zwei drei Wucha und sus muessi das ganza verschiaba uf da früahlig...
Aber bi dem Wetter kunnt ma ja nit würklich wiit ohni ds Angst ha das es regnet...
-
aha oke, hesch demfall nonig de passendi gfunde? Das mitem wetter isch halt. s'gueti isch am rege , dass ich so nid zviel km mache hanen jetzt sit ahfang Juni und scho 4500 km druff grins
-
update....
war gerade ein wenig beschäftigt als das Telefon heute um 3 Uhr klingelte...
Mr. Weber von der Polizei, es tut ihm Leid, Honda hätte alles bestätigt und er habe auchnoch seinen unwissenden Kollegen informiert
hahaha.... yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa
-
Zitat
Original von Snipe
aha oke, hesch demfall nonig de passendi gfunde? Das mitem wetter isch halt. s'gueti isch am rege , dass ich so nid zviel km mache hanen jetzt sit ahfang Juni und scho 4500 km druff grinsdoch passendi hetti gfunda aber ziitlich isches zimmlich eng etc. deshalb wirds evt. halt au erst nögst früahlig! Aber dr richtig hani uf jedafall gfunda!!!
-
Zitat
Original von Mr. Schweiz
update....war gerade ein wenig beschäftigt als das Telefon heute um 3 Uhr klingelte...
Mr. Weber von der Polizei, es tut ihm Leid, Honda hätte alles bestätigt und er habe auchnoch seinen unwissenden Kollegen informiert
hahaha.... yeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa
de chan jetzt sicher wieder go Verkehr winke
MacZweifel: jo denn luegsch das's no ziit hesch
-
Zitat
Original von sina2000
Heieiei die Polizei muss ja dooof sein... die werden Ihre Anzeige gleich wieder zurück ziehen wenn Sie erfahren, dass der runde Pilz original ist... *grins*So, von mir auch noch ein Danke an euch Jungs, hat wieder super Spass gemacht.. und unser Tomcat hat uns einmal mehr ein Stück Schweizergeschichte näher gebracht
Hier noch ein paar Fotos.. (Hoffe Ihr habt nichts dagegen, wenn man die Autonr. sieht... sonst einfach melden...)
schöni Bilder, bruche glaub au unbedingt wieder än S!!!!
Übrigens wägem Pilz han ich das mol so innere Kontrolle gmacht:
Polizist: Sie händ do än verbotene Pilz montiert!
Ich: Nö
Polizist: Doch, dä isch nöd erlaubt
Ich: Zücke das Handbuech und siehe da, es isch sogar äs Bild im Handbuech wo mer dä Pilz im Filterkaste sieht!
Ich: und isch dä Pilz immer nonig erlaubt?
Polizist: Ok, sie chönd witerfahre!
Muhahahaha