Ech hu mech haut och emol erem eng keier hei am Forum veriirt, well et emmer nach de beschten ass
Also ech wuar leschten Hierscht mat mengem 135i beim ACL op der Roull, deen daat 205kW Raadleeschtung a 20kW Verloschtleeschtung am Strang. Also summa suarum 225kW, also genee d' Nennleeschtung.
Beiträge von N9500
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Aber stell dir vor, du hättest den Sprit in Liter Flaschen aus der Apotheke schleppen müssen, so wie zu Anfangszeiten des Automobils
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Das Ergebnis würd mich mal interessieren
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Hmmmm ech denken net dass de Goedert an 1-2 ferdeg ass, wann nach alles ze maachen ass :-(.
Daat meescht kann's du mat relativ weinge Geschier selwer maachen, een 5er a 6er Imbus gin bei fillen Saachen dier (am beschten die laang). Wann Gafel an Direction schonn dran ass, hues du schonn eng Hurde geholl, wann d'Rieder och faerdeg sinn, dann die zweet Saach die zimlech scheiss och gepackt. Wie ass et mam Tretlager? Wann daat och schonn dran ass, dann sinn die schwéier Saachen all gemaach. DE Rescht ass nemmen opbauen a ajustéieren, an daat geet alles mat den gesooten 5er a 6er Imbus. Wann Tretlager net dran ass, ass och net schlemm, brauchs just een Schlessel mat Stefter fier et anzedréihen a een Haakenschlessel fier Kontermutter. Waat natiirlech nie fehlen darf, ass Schmierfett, an elo huel net den 5W-40 vum Honda , mee Schmierfett, am beschten speziell Velofett. Ech denken jo, dass daat een Carbon Kader ass,do misst du jo keen Problem hunn, dass Fuerw an den Gewenner ass, well soss misst du all Gewenner notachodéieren.
Beim Ajustéieren ass de Changement daat kriddelegst. Do hues du normalerweis 2 Schrauwen fier Turnevis, an eng art Contermutter mat daers du Kaabellengt feinjustéieren kanns. Fier d'eischt zitts du den Kabel esou stramm, dass dass beider Schalterstellung klengste Ritzel, Ketten och proper um leschten Ritzel leit. Dann muss du changéiren, mam Turnevis an denen 2 Schrauwen, stells du den jeweilegen Endausschlag an, an der Kontermutter "qualitait" vun der Schaltung u sech. -
Beim ACL brauchen wir nur einen Termin zu nehmen, ich denke die Sache im CNFPC ist aufs erste gegessen.
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Jedoch auch die Geduld hat mal ein Ende
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Lëtzebuerg = Servicewüste
A dann beschweieren sech hei eis Daitsch Kollegen, dass et bei hinnen eng Servicewüste waer,mee maer waeren mie wie frouh wann maer iwwerhaapt hieren Niveau haeten. Honda Garagen zu Lëtzebuerg an die A.....l.... vum SNCT Esch hunn mech dozou bruecht den S2k ze verkaafen.
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Ich fürschte dass der neue NSX preislich nicht in der Nissan GT-R Liga spielen wird, sondern sich preislich eher an den Lambo anlehnen wird, also in der >>100k€ Liga, aber der Sound find ich schon mal g....:]
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Mit HONDA Power im Heck hat der Mann ja auch noch gewonnen,mit Renault Power ist er dann gestorben, der Mann wusste was gut war
Man sieht jedoch deutlich,welche Fortschritte die F1 Fahrwerke mit der Zeit getan haben, die modernen F1 liegen wesentlich ruhiger auf der Strasse. Das Gleiche konnte man eigendlich auch bei den Strassenfahrwerken beobachten, moderne Autos liegen viel ruhiger auf der Strasse (siehe Boxter vs S2k), manche bezeichnen das als langweilig
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Hallo,
Der 350Z fährt sich etwas behäbiger als der S, der ist nicht so flink, dafür aber gutmütiger. Der Sound ist diskret aber schön tief. Der Motor oben etwas zugeschnürt (war die 280Ps Ur-Version) jedoch einen schönen Bums im Drehzahlkeller. Der Z ist weniger aufregend als der S, hat jedoch seinen eigenen Charme.
Tipp:
Geh doch mal zum Porsche Zentrum und fahr einen Boxster S oder Cayman S probe, wenn möglich mit PASM und Sportabgasanlage;) . ich haben letzten Oktober einen Cayman S ohne Diskussion für 2 Stunden Probe fahren können beim Porsche Zentrum Lux. -
Wie Stocky du fährst mit dem Evo Letztens warst du noch der Meinung dass die Kiste das nicht aushalten würde
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Ja Erik in Luxi_Land dauert Kommunikation eben etwas länger
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Daat eenzegt waat ech um I-net fond hunn ass daat heiten
http://www.autoccasionlux.lu/octa/essence-gratuite.html -
Salut,
Huet een vun iech eng Tank Card (net vun der Firma gestallt, mee als Privatmann)? Wéi eng Avantagen huet een do? Ech haat emmer am Kapp, dass een do eng Reduction um Sprit géif kréihen, mee ech konnt op kengem I-Site von Shell, Aral, Esso, Total eppes doriwwer liesen.
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Also ich habe mehrere polnische Arbeiter bereits kontrolliert die weniger als 5€/St brutto verdient haben. Ich habe dann jeweils deren Arbeitgeber gezwungen den Luxi-Mindestlohn zu zahlen (9,07€/St brutto), doch irgendwie ist das in Polen schon ein hoher Lohn, die armen Kerle musste dann richtig Steuern darauf bezahlen, und schlussendlich blieben nicht mal mehr 1000€ Netto übrig. Das ist nicht länger als 6 Monate her.
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Ist der Sprit in Polen so teuer Einfaches Super für 1,20€
Happig Happig bei deren Löhnen. Da ist Auto fahren dann wirklich Luxus. -
Der V8 des Atom 500 könnt ich mir aber ganz gut im S2k vorstellen , das ist auch kein Blubber V8 sondern ein 10000rpm V8
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Wann ech daat heiten http://de.wikipedia.org/wiki/DVB-C richteg verstaanen hunn, dann bezillt een mat Receiver glaich Droit d'auteur (basis) mat, an dofier kann ech maer net fierstellen, dass du Multi Receiver fenns. Wanns du emmer nemmen op enger Platz TV glaichzaiteg kucks kanns du jo den Receiver fierun deng Hausinstallation setzen, dann kann's du ob all TV den selwechten Programm kucken . Oder eben die ganzen Sch..... mat den Kabelbedreiwer emgoen, an ob DVB-S (Satelit) wieselen.
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Dann ist man Froh wenn man eine gute Sicherheitszelle eingeschweisst hat
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Ich hatte schon vorher einen BW 135i gekauft um mein Zweit-Auto zu ersetzen. Den 135i hatte ich schon im Hinblick gefählt, dass ich irgendwann einmal wieder auf nur noch 1 Auto zurück rüsten wollte. Wenn ich 2 Autos habe, steht immer eins ungenutzt rum, und kostet viel Geld ( Wertverlust, Steuern, Versicherung...) und nach 5 Jahren war die Fahrfreude im S auch nicht mehr so gross, um das Geld zu rechtfertigen, und da ich jetzt einen Bieter gefunden habe, der mir das gibt, was ich wollte, da hab ich die S erkauft. So hällt sich der Wertverlust halt noch in Grenzen. Die S geht jetzt an einen ehemaligen CTR Fahrer.